فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

سری دوم عکسهای سفر...

1392/8/24 14:15
2,627 بازدید
اشتراک گذاری

   توجه!!!   

این پست ادامه پست قبلی میباشد....

 هر دو پست باهم آپ شده اند و جدید هستن ...

مرسی از توجهتون...

ادامه عکسهای سفر در ادامه مطلب...

عکسهای اردبیل...

جاده آستارا به اردبیل(حیران)

 

دریاچه شورابیل...

نادیا و خاله دیناز...

 

عکسهای سرعین...

بعد از رسیدن به سرعین ( نهار )

بعد از نهار ...دخملک من و لاکی جونش بعد از بیرون آمدن از آبگرم...

وقتی نادیا جونم سوار شتر شد یکدفعه شتر تکون تکون خورد و سر و صدا کرد و نادیا جون هم گریه کرد و پیاده شد

نادیا جون در حیاط اتاقی که اجاره کردیم...

و صبح روز چهارشنبه در راه برگشت به تهران...

تله کابین در گردنه های حیران که اونموقع پوشیده از مه غلیظ بود...ولی نادیا به خواسته اش رسید...

 

و در آخر عکسی دیگه از منطقه حیران در راه برگشت...

 

و در آخر ساعت 10 شب به تهران رسیدیم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پارسا جیگر
15 تیر 91 18:11
رسیدن به خیر خوشحالم که بهتون خوش گذشته واقعا بعد از اون اسباب کشی و خستگی چه سفر به موقع و دلچسبی


سلام عزیزم...درست میگی دوستم خیلی چسبید...
مامان کوروش
16 تیر 91 2:08
سلام نیلوفر جون همیشه به مسافرت خوش گذشت عکسها عالی بودن دل من که اب افتاد گلهای خوشگلت رو ببوس


مرسی عزیزم...جای شما سبز بود
مامان سویل
16 تیر 91 12:38
سلام عزیزم وب سویل با عکسای جدیدش بروز شده شما هم میایین نظر بدین؟


چرا که نه عزیزم...
مامی سویل
16 تیر 91 12:40
راستی عکساتون خیلی خشگلن
معلومه که دختراتونم خیلی شیطون بلا شدنبه هر دوشون ماشالله


مرررسی گلم....آره جفتشون وروجکن
نایسل
16 تیر 91 14:08
عزیز دلم چقدر زود ازدواج کردی چقدرم زود نی نی اوردی
سنی نداری که ای ول با افتخار لینکت کردم


بابای دوقلوها
17 تیر 91 7:52
ایشالله همیشه به تفریح و سفر
حساب خوش گذروندیناا

هوس مسافرت زد به سرموون


ممنون ...ایشالا که واسه شما هم فرصتش پیش میاد...
مامان ماهان نفسی
17 تیر 91 12:19
رسیدن به خیر عزیزم امیدوارم همیشه به سفر وخوشی براتون ارزو میکنم عزیزم نمیدونی با دیدن تک تک عکسها چقدر دلم میخواست منم انجا بودم خداییش جاهای باحالی رفته بودید


مرسی گلم...ایشالا که برای شما هم پیش بیاد و برید خوشگذرونی....
متین مامی ایلیا
17 تیر 91 21:57
عکساتون خیلی خوشکل بود خیلییییییییییییییییییییییییییییییی
دوستووووووووووووووووووووووووووون دارم


منم دوستون دارررررررم
مریم مامان ستایش
18 تیر 91 18:13
همیشه به سفر ملوسکای خاله.خیلی شیرین و نازین ماشالله


مرسی خاله جون لطف دارین
مامان نيكان و روهان
19 تیر 91 8:54
هميشه به سفر و خوشي از عكسها معلومه حسابي به اين دو تا عسل خيلي خوش گذشته چه جاهاي قشنگي از عكسهاتون لذت بردم. ممنون