فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

یزد...گواه گیری

1392/8/24 14:27
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

نوشته شده در دوشنبه  11 شهریور 92

 

niniweblog.com

ما بازم رفتیم سفر....اینبار هم رفتیم یزد برای مراسم گواه گیری (عروسی)پسر دایی بابایی...قرار بود نلیا رو ببریم ولی دم آخر تصمیم عوض شد و نبردیمش...مراسم جمعه 4 شهریور بود و ما روز چهارشنبه راه افتادیم به سمت خونه دایی اردشیر و تا شب اونجا دور هم بودیم...

روز پنجشنبه صبح رفتیم خونه پسر خالم که نی نیشون تازه به دنیا اومده و ما که رفتیم خونشون,ستی ناز جون 17 روزش بود. ظهر هم رفتیم خرید هدیه واسه مزدا و اشا پسرهای ناز بهرام و فرین جون و یه عروسک برای دلارام جون....عصر هم رفتیم خونه بهرام و فرین عزیز و شام هم اونجا بودیم...

روز جمعه هم که روز مراسم بود ....مراسم در مکان عزیز (پیر مراد)بود...صبح رفتیم سالن پیر رو تمیزکاری کردیم و به زیارت پیر هم رفتیم و برگشتیم خونه و بعد از نهار  رفتیم و آماده شدیم برای اومدن مهمونها...و به خوبی و خوشی پسر دایی رشید داماد شد.....

شنبه صبح هم برگشتیم به تهران خودمون.....

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

مریم آباد یزد......خیلی خوشم میاد که هنوز اون خونه های کاهگلی اونجا وجود دارن...

niniweblog.com

دخملی 17 روزه گهرناز و بهرام...

niniweblog.com

نادیا جون موقع خرید عروسک....

niniweblog.com

مزدا و اشای عزیز....

niniweblog.com

نادیا و دختر عمه نگین در زیارت پیر مراد...

niniweblog.com

نادیا جون و دلارام عزیز...

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان اهورا
12 شهریور 92 8:38
ماركوپولو ...بازم رفتين سفرانشاله هميشه به خوشي برين مسافرت عزيزم. دلت واسه اون فينيگلي تنگ نشد نبردينشچه اسامي قشنگي دارين. اصلا ميدوني شماها همه كاراتون و همه چيزاتون قشنگه مثل خودتونراستي نيلوفر چند تا سوال دارم ازت تو خصوصي ازت مي پرسم فداي تو بووووس


آره بازم مسافرت من که خیلی خوشم میاد مرسی عزیزم....واسه نلیا خم چرا دلمون که تنگ شد ولی خوب هنوز کوچیکه و خیلی هم ودوجکه و به حرف گوش نمیکنه و هر کار بخواد میکنه ,یزد هم جاییه که ما زیاد میریم واسه همین گفتیم نبریمش هم بعدا زیاد میره یزد....
در باره اسامی هم ,اسم گل پسر ناز تو هم که خیلی زیباست....اهورا مزدا در پناه خودش حفظش کنه...
خصوصی هم چشــــم
مامان اهورا
12 شهریور 92 14:27
نيلوفر جان ممنون از اينكه با حوصله جواب سوالامو ميدي عزيزم. از اينكه وقت ميذاري بازم ممنون


فدات شم شهرزاد جون....بووووس
مامان جوجه طلا
12 شهریور 92 15:29
مشالله به دخترای نازت.

به من خیلی یزدو دوست دارم ولی هنوز قسمت نشده برم انگار جاهای خوبی برای دیدن داره؟


ایشالا قسمت شه بری گلم ....اگه رفتی بازدید از زیارتگاهای زرتشتیها رو فراموش نکن
مامان کوروش
12 شهریور 92 19:35
سلام نیلوفر جونم همیشه به سفر و عروسی و شادی انشالله که خوشبخت بشن


سلام لیلا جون....خیلی ممنون
مامان کوروش
12 شهریور 92 19:38
نادیا جونم چقدر عروسک و اسباب بازی خوش به حالت ناز و خوشگل مثل همیشه


مررررسی خاله مهربون.لطف داری
❤دو نیمه قلبم❤
12 شهریور 92 19:55
سلام عزیزم
خدا دخترهای گلتون رو حفظ کنه
با افتخار لینک شدین



مامان تینا و رایان
14 شهریور 92 13:15
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی..من هم یزد رو خیلی دوست دارم چون 4 سال دوران دانشجویی رو اونجا بودم تو دانشگاه دولتی یزد که تو صفاییه بود ...توی خوابگاه بودم که یادمه اون موقع میگفتن بهترین خوابگاه ایرانه..چون سوییت بود و خیلی خوب بود..هم جاهای دیدنی اش رو دوست دارم و هم اون بافت محلات قدیمی که همونجوری باقی موندن..خاطرات خیلی خوبی از یزد دارم..با مردم باصفاش با اون لحجه قشنگشون


سلام عزیزم...منم یزد رو خیلی دوست دارم مخصوصا به خاطر اون بافت تاریخی که هنوزم میشه اونجا دید...
مامان سونیا
16 شهریور 92 11:44
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید روز دختر بر نادیا و نلیای عزیز مبارک


ممنونم خاله ی عزیز
مامان تینا و رایان
16 شهریور 92 15:09
امروز روز دختره روزت مبارک خوشگل خانومای گل


مــــــرسی خاله جووووون
مامان نگار
18 شهریور 92 12:17
به به
بازم که بی خبر اومدین یزد
بابا یه ندایی بدین ما بیایم دیدنتون
ما یه کلبه فقیرانه هم داریم که البته هیچ وقت نیستیم توش
ولی تو رو خدا اگه اومدین یزد خبر بدین حداقل بیایم توی آتشکده ببینمتون
عاشق اون ژست های نادیا جون هستم ها


اختیار دارین خیلی یادتون بودم ولی باور کن عجله ای بود....ایشالا دفعه ی دیگه حتما
mamane kurosh (zohre(
29 شهریور 92 4:06
azizamiiiiii



مامان فاطمه
10 مهر 92 14:28
مبارک باشه، انشاالله که خوشبخت بشن. زیارتتون قبول. نادیا جون بین این همه عروسکچکار می کنی . اگه من فاطمه رو ببرم اینجا منو کچل می کنه آخه باید از هر مدل براش خرید کنم.
مامان لنا
1 آبان 92 9:07
نازی نادیا جون زیارتت قبول.
به قول مامان اهورا جون شما همه چیتون خاص و قشنگه.اسامیتون هم خیلی قشنگه من که خوندم نظرمو خیلی جلب کرد.
شاد باشید همیشه.


ممنون عزیزم...فدات