فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

سفر یه روزه...آمل

1392/8/24 14:28
1,379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم...بزارین اول بگم که جشن تولد نلیا جان در روز پنجشنبه 16 آبان به سلامتی برپا شد و و کلی هم خوب بود و جای همه شما و کوچولوهای نازتونم سبز بود...ولی اون شب که نشد عکسا رو بزارم صبح روز جمعه هم رفتیم آمل و شب اومدیم واسه همین بازم نشد عکس بزارم...واسه همین گفتم امروز که 18 آبان هست هم عکسا رو نزارم و صبر کنم تا فردا , که تو روز تولد خودش یعنی یکشنبه 19 آبان پست تولد نلیا و عکساشو بزارم ...

حالا به جاش میخوام عکسهای جمعه 17 آبان رو بزارم که من و همسری و خواهری با تور یک روزه رفتیم آمل ...متاسفانه گفتن نمیشه نادیا رو ببریم وگرنه چه عکسایی میشد ازش گرفتخیال باطل....و ما هم صبح بچه ها که خواب بودن پا شدیم رفتیم و مامانم پیش بچه ها موند...

صبحانه رو پای کوه دماوند خوردیم که قبلا راجع به این کوه توضیح داده بودم...بعد هم راه افتادیم قرار بود بریم جنگل الیمستان ولی وقتی رسیدیم اونجا دیدیم جادش باریکه و اتوبوس رد نمیشه واسه همین برگشتیم و رفتیم به یه پارک جنگلی میرزا کوچک خان و اونجا نهار خوردیم و بازی کردیم و تو پارک هم گشتیم وعکس گرفتیم...واقعا طبیعت جنگل خیلی قشنگه ... درختای بلند با برگهای رنگارنگشون که زیبای خیلی خاصی دارن...خیلی دلم میخواست الیمستان رو ببینم ولی از اونجا هم لذت بردم...

و ساعت 4 هم به سمت تهران راه افتادیم و حدود 8 رسیدیم...

حالا چندتا عکس تو ادامه میزارمچشمک

این از دماوند که صبحانه خوردیم....

 

این هم طبیعت زیبای جنگل...

 

این هم یه عکس دسته جمعی از بچه های تور کانون دانشجویان زرتشتی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان كياراد
18 آبان 92 19:53
سلام دوست من...هميشه به تفريح و گردش...عكسهاي بسيار زيبايي بود....


سلام عزیزم...مرسی
mamane lena
18 آبان 92 21:15
hamishe khosh bashi azizam.
axatunam aaaaliyan.
montazere axaye nelyaye golam hastam.

ممنونم عزیزم...لطف میکنی
سعیده ، مامان هومان
18 آبان 92 23:44
چهره مهربان و صمیمیت توی عکسا بی نظیره / واون عکستون که کوه اسرار آمیز دماوند هم پیداست بی نظیره/ و همیشه شاد و خوش در کنار هم باشید همه بچه های کانون دانشجویان زرتشتی


خیلی لطف داری عزیزم ممنونم....
مامان تینا و رایان
19 آبان 92 8:27
چه جای باصفایی ..چه مناظر و عکسهای قشنگی..خوش بگذره عزیزم


ممنون عزیزم
مامان اهورا(شهرزاد)
19 آبان 92 8:49
به به چه عكسايي نيلو . اون پل چوبيه كجاس چقدر قشنگه . هميشه خوش باشين عزيزم


شهرزاد جون اون پارک جنگلیه تو آمل باید از این پله ها میرفتیم بالا تا به جنگل برسیم... اسمش هزار پله بود....
مامان رادمهر جوجو
19 آبان 92 11:31
عزیزم همیشه به سفر الهی چه عکسهای عاشقانه اصلا به شما و همسرتون نمی خوره دوتا فرشته کوچولو داشته باشید انشاء الله همیشه همیشه جوووووون بمونید


مرررسی عزیزم...لطف داری
ژاله مامان آیدا
19 آبان 92 15:08
سلام مامانی این مدت که خونه ام یجوری دارم خودمو سرگرم می کنم یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم نظرتونو بدونم :
kadonamadi.blogfa.com


چششششم
مامان آریو برزن و آرتین
19 آبان 92 16:37
همیشه به گردش عزیزم
عکس اولیه واقعا محشره
همیشه زنده باشید اصلا بهتون نمیاد دوتا فرشته داشته باشین


سلام عزیزم...ممنونم لطف داری گلم
جیران بخشنده
19 آبان 92 18:53
وای اومدید آمل آخه ما آملی هستیم عکساتون هم عالی شدن


آخی ...آره اومدیم اونجا خیلی قشنگه واقعا...من عااااشق جنگلم
مامان اهورا(نرگس)
25 آبان 92 15:28
همیشه به تفریح گلم...عکسا خیلی خوشگل بودن !!!! چه بابا مامان خوشگلی دارین شما وروجکا!!!!
...مامان نیلوفر...
پاسخ
مرررریب عزیزم شما لطف داری
نگین مامان حوراناز
29 آبان 92 0:25
سلام نیلوفر جون از اینکه به شهر من اومدین خوشحالم امیدوارم همیشه خوش باشید من خیلی به قله دماوند افتخار می کنم و می نازم چون ییلاق بسیار زیبایی پشت کوه دماوند داریم یعنی سمت مقابل پلور خوش اومدین
...مامان نیلوفر...
پاسخ
خیلی جای زیباییه خوشبحالتون که تو دامن طبیعت هستین
خاله مینا
27 بهمن 92 20:16
وای عزیزم چقد عکساتون خوشگله. مسافرت بادانشجوها خیلی خوش میگذره. من دانشجوام وقتی بادوستام میریم کوه خیلی خوش میگذره
...مامان نیلوفر...
پاسخ
بله عزیزم خیلی خوب بود