فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نادیا و روز درختکاری...

1390/12/16 13:48
609 بازدید
اشتراک گذاری

١٥ اسفند روز درختکاری بود.امروز١٦ اسفند ١٣٩٠ توی مهد کودک به مناسبت روز درختکاری نهال کاشتن رو به بچه ها آموزش دادن دنیای زیبا  ...و وقتی نادیا اومد خونه یه گلدون گل هم دستش بود و وقتی میخواست از اولین پله بالا بیاد داشت میافتاد چون سنگین بود پس اونو گذاشت پایین پله و خودش اومدبالا (خوب طفلی نمی تونست تا طبقه چهارم بیاردش بالا..)و من رفتم واسش آوردم... دنیای زیباوقتی اومد تو اتاق همش بغلش میکرد خیلی دوسش داره و همش بوسش کرددنیای زیبا و بهش آب داد و برد به نلیا هم نشون داد... منم گلدون رو گذاشتم پشت پنجره اتاقش که هر وقت خواست بره ببینه و همینطور واسه اینکه گلدونه از دست این وروجک راحت باشه... 

                                                                 

                                                          عکس نادیا جونم و گلدونش تو ادامه مطلبه...

دنیای زیبا 

٢ تا گل کنار هم...

دنیای زیبا            

   دنیای زیبا

دنیای زیبا

دنیای زیبا

دخمل نازم به گلدونش آب داد...

 دنیای زیبا     

دنیای زیبا

نادیا از پشت پنجره کنار نمیومد و همش گلدونشو نگاه میکرد...

دنیای زیبا

You Are My Love 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حنا
16 اسفند 90 16:20
عزیزم تو خودت گلی از اون گل هم خوشگلتر و خوشبوتری
آفرین به نادیا جون که به گلا آب میده
عزیزم از طرف من نادیا و نلیا جونو ببوس


مرسی عزیزم...بووووس واسه شما و حنا جون
بابای دوقلوها
17 اسفند 90 9:37
آفرین به نادیا گلی درخت کار. خودتم گلی نادیا گلی. ولی امیدوارم عمرت مثل گل نباشه. سلامتیت ارزومونه
سئوداااا
17 اسفند 90 18:26
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________
آیداوآیلار
17 اسفند 90 22:11
سلام به رسم ادب . من شمارو لینکتون کردم ..خوش حال می شم شما هم لینکم کنید ممنون
مامان کوروش
18 اسفند 90 9:51
سلام عزیزم منم با افتخار لینکت کردم یه سوال دارم از این که دوتا بچه داری راضی هستی من خودم دوست دارم یکی دیگه داشته باشم ولی دچار تردیید شدم ممنونت میشم کمکم کنی
زهرا ـ مامان مریم گلی
18 اسفند 90 10:10
آخی عزیزممممم.....چه کار قشنگی.....ببوس این 2 تا گل نازو....