فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

اینجا هندوستان

1394/9/18 5:28
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم.....ما یه مدت طولانی نبودیم و علتش هم مهاجرت بود.. ما الان تقریبا ماهه که به هندوستان مهاجرت کردیم .....نادیا ونلیا اینجا مدرسه میرن و من هم با اونا به همون مدرسه میرم و معلم بچه های شش ساله هستم......توی این پنج ماه  ماه و یک هفته من و بچه ها تنها بودیم چون بابای بچه ها باید میرفت ایران و کار های تور رو میکرد......نادیا و نلیا روزهای اول مدرسه خیلی براشون سخت بود و اذیت شدن،چون زبان متوجه نمیشدن ،نادیا با بی رغبتی میرفت و نلیا با گریه و زاری،ولی کم کم همه چی خوب شده،الان معلم نادیا کلی از پیشرفت درسیش راضیه و نلیا هم با انگلیسی حرف زدن علاقه پیدا کرده....من خودم هم توی خونه با نادیا الفبای فارسی کار میکنم.......حالا این خاطرات زیاده به امید خدا بازم میام و مینویسم ......عشقید دوستان خوبم،بای

 

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان تارا
18 آذر 94 8:51
سلام امیدوارم هرجا هستین موفق و سربلند و سلامت باشید
...مامان نیلوفر...
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان زهرا
26 آذر 94 18:05
سلام عزیزم ، خیلی خوشحال شدم که دوباره اومدی ، خانمی به سلامتی ایشالله هرجا هستین سالم وشاد باشین . خانمی جسارتا چرا هندوستان ؟؟؟؟؟ برای همیشه میمونین ؟؟؟ ببخش خانمی یه دفه کنجکاو شدم ببوس روی گل دخترای گلتو
...مامان نیلوفر...
پاسخ
سلام عزیزم ،پدر شوهر من هندی هست،ماهم برای گرفتن اقامت هند لازم بود بیایم اینجا....والا معلوم نیست شایدم زودی برگردیم