فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نلیای عزیزم 4 ماهه شد...

1390/12/20 0:02
603 بازدید
اشتراک گذاری

امروز١٩اسفند١٣٩٠ نلیا جونم ٤ ماهش تموم شد و وارد ٥ ماه شد..Girl Power.نلیا تو این ٤ ماه شد تموم زندگی ما...

ziba

امروز صبح عمه و شوهر عمه و دختر عمه اومدن خونمون و نهار موندن...نگین با نادیا  کلی شیطونی کردن و جیغ کشیدن و بپر بپر کردن و کمی هم دعوا... و کلی واسه نلیا شعر خوندن و نازش کردن خلاصه کلی بهشون خوش گذشت...بعد از رفتن مهمونا هم به خونه ی مامانی رفتیم و اونجا هم کلی ریخت و پاش شد...

ziba

امروز جمعه بود برای همین واکسن 4 ماهگی نلیا رو فردا میزنیم...امیدوارم اذیت نشی عروسک من...

دوستتون دارم فرشته های من...

 ziba

عشق من در شروع 5 ماهگی..

ziba

نادیا و نگین...اینجوری نبینین این دوتا وروجک رو جیغهای فراصوتی میکشن که نگووووو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

متین مامی ایلیا
19 اسفند 90 17:18
سلام عزیزم ماشالا این جوجوی ناز کمکم داره بزرگ و خانم میشه
خدا حفظشون کنه براتون


ممنون عزیزم
مامان حنا
19 اسفند 90 19:12
نلیا جون 4 ماهگیت مبارک باشه الهی خدا تورو برای مامان و بابات حفظ کنه نادیا جون مهمون اومده بود خونتون خوش گذشت ایشالله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه
مامان کوروش
20 اسفند 90 10:35
سلام عزیزم خدا گلهاتو واست نگه داره ممنون که جوابم رو دادی اخه کوروش خیلی اذیت کرد ومن تنها بزرگش کردم وکسی کمکم نبود تا 4 ماهگی شب تا صبح نمیخوابید ومن میترسم که نتونم داز پس دوتا بچه بر بیام ولی از اون ورم دلم واسه کوروش میسوزه چون خیلی تنهاست به هر حال ممنون عزیزم
سئودا
20 اسفند 90 17:35
وای مبارکه خیلی خوشگلههههههههه ماشااااااا قربونش بیا بغلم نلیا جونمممممممم بدو بیاااااااعشقم به منم سربزنن
سئودااااا
20 اسفند 90 20:06
من یه نی نی دخمل خاله دارم خیلی دوستش دارم هم اسم نلیا هستش ولی نیلیا هستش خیلی وقته ندیدمش وقتی دخملت رو میبینم عاشقش میشم و یاد اون میفتم قربونشششششششششششش برم هم نیلیا هم نلیااااااا


قربونت برم سئودا جوووون...زنده باشه الهی نیلیا خانوم
سئوداااااا
20 اسفند 90 20:27
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__سلام___%% ________ %%_________%%% _______ %%___من آپم____%%% ______ %%______زود بیا_____%% _____ %%_______منتظرم_____%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_______________%%% _______ %%%____________%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
نگار(مامان سام)
21 اسفند 90 9:42
نلیا جون 4 ماهگیت مبارک ایشالله بعد از واکسن زود حالت خوب بشه. راستی سام 3 روز از نلیا بزرگتره من پست 4 ماهگیش رو 2 روز دیرتر گذاشتم سام 16 آبان دنیا اومده.
بابای دوقلوها
21 اسفند 90 10:12
نلیا گلی چهار ماهگیت مبارک. انشالله 100 سالگیت
مامان آتین
21 اسفند 90 13:07
سلام عزیزم ممنونم از حضورت خدا گل دخترای نازتو حفظ کنه لینکیدمت گلم
مامان آرینا موفرفری
21 اسفند 90 15:37
عزیزم نلیاجان 4ماهگیت مبارک.چه عکسای خوشگلی گرفتی خاله .نادیا ونلیا جون می بوسمتون.
مامان آرشیدا کوچولو
22 اسفند 90 0:58
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا