فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

13بدر 1392

1392/1/17 10:10
481 بازدید
اشتراک گذاری

امسال 13بدر بابايي پيشمون نبود و اين روز رو با مسافرا توي غار عليصدر بود...ما هم مثل اكثر سالها واسه اين روز رفتيم كوشك با ماماني و خاله و بامس و خودم و ناديا و نليا جون....ساعت 12 رسيديم و اونجا آش رشته كه برده بوديم خورديم ...جمعيت هنوز تقريبا كم بود ولي كم كم مردم اومدن و تا ساعت 4 اينا ديگه شلوغ شد.... ناديا جون كه حسابي با هر كسي تو هر سني بود جور ميشد و بازي ميكرد...نليا هم واسه خودش ميگشت...منم با خاله ميگشتم دور باغ و ماماني هم دوستاشو ديد و با هم بودن.....

وقتي هم كه شب شد گروه موسيقي اعلام كردن و رقص شروع شد و جوونا همه رفتيم واسه رقص جاي بابايي هم حسابي سبز بود و من با خاله و دوستاش رقصيدم...

امسال ناديا جون با ممس دولت هم جور شده بود و دستشو ميگرفت و دور كوشك راه ميرفتن....و هم  آخر شبم كه شد همه با هم برگشتيم خونه....

اينم از 13بدر امسال....

نتونستم عكس با حجاب بگيرم كه بتونم بزارم اينجااين يكي هم اميدوارم بمونه

اونم نليا جونه كه داره ميره دنبال ماماني...

اينجام نليا توي نيسان در حال رفتن به كوشك...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

nira
16 فروردین 92 11:45
امروز اتفاقی با وبلاگتون اشنا شدم ،خیلی جالب و قشنگه ،دلم می خواد همه مطالبشو بخونم.
در ضمن سال نو برای شما و دخترای نازتون مبارک باشه.


ممنونم گلم لطف داري....سال نو بر شما هم مبارك باشه
مامان کوروش
16 فروردین 92 17:17
سلام نیلوفر جون 13 بدرتون مبارک عزیزم چه جای با صفای رفتیداش رشته رو بچسب فقط خیلی دوست دارمجای همسرت هم خالی بود امیدوارم همیشه با هم شاد زندگی کنید


ممنون عزيزم...جاي شما سبز بود...
مامان اهورا
16 فروردین 92 21:14
سیزده به درتون هم به خوشی عزیزم. کاش یه کم بیشتر عکس مینداختی نیلوفر جونم


ممنون عزيزم ...عكس كه انداختم ولي بي حجاب واسه همين نشد بزارم اينجا
مامان تارا
16 فروردین 92 23:21
سلام سال نوتون مبارک باشه ما برگشتیم با اولین پست سال جدید


اومدم
مامان تارا
16 فروردین 92 23:21
هزارتا بوووووووووووووس برای نادیا و نلیای خوشگل خاله ایشالا همیشه دلتون شاد باشه عزیزان


مرررسي خاله جون
مامان ونداد گلی
17 فروردین 92 1:28
وای چه بامزه چه جای دنجی باید باشه
همیشه به شادی و گردش عزیزم


مرسي عزيزم...بله يه باغ بزرگه كه اكثر همكيشا واسه اكثر گردشها ميان اونجا
مامان نگار
17 فروردین 92 7:58
ایشالا همیشه به رقص و شادی مشغول باشین البته همراه با بابای مهربون نادیا و نلیا جون
کاش یه عکس هم از نلیا جون خوش خنده می ذاشتین دلمون براش تنگ شده


ممنون عزيزم....
غريبه
17 فروردین 92 11:58
سلام نيلوفر خانم خوب هستيد ؟ من غريبه هستم هموني كه ازتون خواسته بودم يكم باهم حرف بزنيم ولي شما نيومديد ! تازه فهميدم كه شما زرتشتي هستيد برام جالب شد و همه ي پستات رو خوندم ! خدا ايشااله دختراتو نگه داره ! من دوباره ميام !
مامان نیکان و روهان
17 فروردین 92 14:20
سلام نیلوفرجان ماشاءالله به دخترهای قشنگت خیلی وقته بهت سر نزده بودم انشاءالله همیشه سلامت و شاد باشید در ضمن سال نو به شماو خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم به امید روزهای بهتر بهتر از طرف من نادیا ونلیا قشنگم را ببوس.


سلام عزيزم و ممنون0 كه بهم سر زدي...سال نو شما هم مبارك باشه ....گل پسراتو ببوس
بهار(مامانی شهراد)
18 فروردین 92 13:29
سلام ما دوباره اومدیمالبته با یکم نغییر پیشمون بیا دوست قدیمی


خوش اومدين چششم حتما ميام