فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

دوباره اسباب کشی....

1392/1/29 13:35
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...اومدم بگم ما بازم دوباره قراره اسباب کشی کنیم....تو این حدود 5 سالی ازدواج کردیم این پنجمین خونه ای هست که داریم بهش اسباب کشی میکنیم...

دوستای عزیزم اگه نتونستم تو این مدت بیام بهتون سر بزنم ببخشید....

البته این خونه جدیدمون چسبیده به خونه مامانی و حیاطمون به حیاط مامانی در هم داره...

حساااابی درگیریم چون اینبار باید خونه جدید رو بازسازی هم بکنیم که البته از حدود 1 ماه پیش شروع کردیم و دیگه داره تموم میشه فقط رنگش مونده...

بابا با تور رفته و من هم درگیر جمع کردن وسایل هستم شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن .و چند روز دیگه هم باید خونه ی جدید رو تمیز کنم تا بتونیم اثاث بیاریم داخلش...

نادیا و نلیا هم خوب هستن و با هم مشغولن...نادیا جون دلش میخواد بره مهد ولی گزاشتیم واسه بعد نقل مکان که دیگه خونمون میاد نزدیک مهد...

نادیا عاشق اینه که یه چیزی بندازه دور خودش و بگه من عروسم.......نلیا هم عاشق اینکه خودشو با رژ لب و ماژیک آرایش کنه......

نلیای عزیزم که حسااااااابی شیرین هم شده و من خیلیییییی عاشقشم ...بعضی وقتا صورتشو میگیرم و هزاااااااارتا بوسش میکنم...

نلیا جونم چند تا کلمه تازه یاد گرفته...

آپ : آب

 هاپو : هاپو

جوجهَ : جوجه

ما : میخوام

بابا: بای بای

وقتی کار بدی میکنه یا چیزی رو میندازه میگه اوخ

وقتی کار میکنه واسه خودش دست میزنه و میگه آپَعین..(آفرین)

و اینکه پاهاشو نشون میده و میگه دَ(دست) و وقتی میگم پوُِِ(پا) کلی باهام کل کل میکنه و میخنده..

اینم از شیرین عسل منFree Emoticon....که هزار ماشالا خیییییلی باهوشه و هر چی میگم متوجه میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهار(مامانی شهراد)
29 فروردین 92 8:39
سلام عزیزم ما دوباره برگشتیم پیشمون بیا
مامان اهورا
29 فروردین 92 13:09
انشاله به سلامتی اسباب کشی کنید عزیزم.این فرشته کوچولو که خودش بستنیه چرا داره بستنی میخوره ؟؟؟


ممنون عزیزم....فقط کافیه بستنی ببینه دیگه آدمو بیچاره میکنه
مامان تارا
30 فروردین 92 23:38
خسته نباشین اسباب کشی هم دردسریه برا خودش آدم از کت و کول می افته
مامان نگار
31 فروردین 92 8:20
ایشالا به زودی زود یه خونه بزرگ و خوب می خرین که از شر این اسباب کشی لعنتی خلاص بشین (خدا قسمت همه بکنه خونه دار بشن قسمت ما هم بکنه
راستی چیزی که من فهمیدم احساس می کنم نادیا جون خیلی خیلی مهربونه و نلیا جون یه خورده زورگو
درسته؟ البته که من عاشق همین زورگویی هام


ایشالا عزیزم راستش آره نلیا زورگوتره و نادیا مهربون ولی خوب دوتایی حریف هم میشن
غريبه
31 فروردین 92 9:25
سلام نيلوفر جون
خوش به حالت من اسباب كشي كردن رو انقدر دوست دارم !!!!!!!




راستش منم دوست دارم
مامان کوروش
1 اردیبهشت 92 14:16
سلام عزیزم خونه نو مبارک امیدوارم دیگه از اینجا زود نرید و چند سالی باشید و بعد برید خونه خودتون عزیزم نلیا جونم چقدر بزرگ شد خداوند نگه دار هر دوشون باشه
مامانی آدرین
2 اردیبهشت 92 14:23
خسته نباشید کمک خواستید ما هستیم مواظب خودتان باشید


فدای تو سحر جون....مووظب خادو بید...آدرین اُش وبوس
متین مامی ایلیا
2 اردیبهشت 92 15:54
ایشالا به سلامتی بری خونه جدید نیلوفر جونم، من عاااااااااااااااااااااااااشق اینم که ادم زود زود محیط زندگیش و نو کنه خیلی به ادم روحیه خوب میده


ممنون متین جون...خوشحالم که اومدی آره متین جون راس میگی منم خیلی از عوض کردن خونه خوشم میاد.....
مامان آنیسا
7 اردیبهشت 92 16:49
مبارک باشه خونه جدید عزیزم عروسک های نازتو هم ببوسامیدوارم هرچه زودتر عکس دخترای نازتو تو خونه جدید ببینیم!


ممنون عزیزم...چشـــم حتما
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 92 19:28
گرامیداشت روز مادر..
گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است...
فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد...
فرشته مهربان، روزت مبارک


عزیزم...
مامان تارا
10 اردیبهشت 92 23:01
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو
مامان شهاب
14 اردیبهشت 92 8:50
مرور عکسا بزرگ شدن بچه ها رو چه خوب نشون می ده

بله درسته....منم امتحان کردم...سلامت باشین
متین مامی ایلیا
15 اردیبهشت 92 13:37
پس کجایی نیلوفر جونی ؟؟؟؟؟؟ بیا دیگه


چشششم عزیزم....دیگه اومدم