فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

دسر درستیدیم D:

1391/9/15 23:56
862 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلاااام...بابای دخملا چند روزه تور از هند برده ترکیه و 16 آذر برمیگردهفرشته

....منم بالاخره تصمیم گرفتم دسر خورده شیشیه رو بدرستم عینکو مامانم هم اومده بود پیشم و از اونجایی که نادیا هم خیلی ذوق داشت مشغول شدماز خود راضی.... چند تا طعم ژله رو باز کردم و چون امتحانی بود نصف پاکت رو ریختم و آب رو هم نصف براش ریختم و گزاشتم یخچال ولی بعد یکی دو ساعت دیدم واسه بریدن شله افسوسو دوباره از اول بقیه بسته  ژله هارو درست کردم و گزاشتم یخچال این دفعه چون آبشو کمتر ریخنم خوب سفت شدلبخند...بعد بریدمشون و گزاشتم کنار....

واسه ژله پایه هم یه بسته ژله آلوورا رو اول با 1 لیوان آبجوش حل کردم و بعد 1 لیوان شیر ریختم روش ولی نمیدونم چرا شیر رو که ریختم قیافه مایع یه جوری شد و دون دون شد و شفاف نبود ابروولی دیگه کاریم نتونستم بکنم منتظر...ریختم تو قالب و ژله ها رو هم ریختم توش و گزاشتم تو یخچال ببنده...

 وقتی آماده شد مزه اش خوب بود ولی همون دون دون بودن ژله پایه شکلشو خراب کرده بودنگران...

حالا دوستای کدبانو شما میدونین ژله آلوورا با شیر چرا اون شکلی شد ؟؟؟؟متفکر

لطفا اشکالمو بگینخنثیمنتظر راهنمایی هاتونمیول....مررررسی

منو عشقم

این نمای دور دسرخجالتولی واسه بار اول خوب بودااااانیشخند

منو عشقم

پ.ن

واسه بار دوم درستش کردم و ایندفعه با بستنی بود و خوب در اومد....از همه ی اونایی که راهنمایی کردن هم ممنونم :*

 

پ.ن

دسر تیرامیسو...

 فردای بعد از درست کردن دسر بالا گفتم حالا که حوصلشو دارم یه بارم تیرامیسو درست کنم...و همراه با نادیا دست بکار شدیم.

اینم نتیجه کار...

عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسا
10 آذر 91 20:19
چون ژله داغ بوده و شیر بریده شده, بهترین روش استفاده از بستنی وانیلی است هم شکل بهتری پیدا می کنه هم سریع می بنده, در ضمن برای ژله های رنگی هم فقط باید آبجوش بریزید ودیگه نباید آب سرد را بریزید تا زودتر ببنده, ولی خوب این هم یک شکل جالبی پیدا کرده.


ممنون از راهنماییتون دوست عزیز.....
وانیا باستان پور
11 آذر 91 18:53
عزیزم به دیدنم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد
مامان نيكان و روهان
12 آذر 91 11:09
از عكسها معلومه حسابي خوشمزه شدند مخصوصا تيراميسو ماماني خسته نباشيد.


مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
12 آذر 91 13:29
نیلوفر جون احتمالا شیر به آلوورا حساسه و میبره چون من یه بار شیر توی شربت البالو ریختم برید شاید حساسیت شیر بوده ولی خوشکل شده نوش جون


چی بگم نمیدونم والا...بازم مرسی که نظرتو گفتی عزیزم دفعه دیگه با بستنی امتحان میکنم....
مرجان مامان ريحانه
12 آذر 91 20:18
نیلوفر عزیز سلام !امیدوارم فرشته هات در پناه ایزد دانا سلامت باشن
1- چون وقتی ژله آلوئورا رو داغ بود با شیر ترکیب کردی که باعث بریده شدنه شیر شد
2- بهتره برای ژله خورده شیشه برای ژله پایه از 1 لیوان بستنی وانیلی استفاده کنی به این صورت که 1 لیوان بستنی رو از فریزر خارج میکنی تا به دمای اتاق برسه و نرم بشه بعد با ژله آلوورا که صد البته بایداز داغی افتاده باشه مخلوط کنی اینجوری هم خوشمزه تره هم سفید تر هم ریسک خراب شدنش میاد پایین
امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم


خییییلی ممنون از راهنماییت مرجان عزیز...
مامان علي خوشتيپ
12 آذر 91 20:19
سلام
به نظر من خودش يه مدل جديد شده.ميتوني به اسم خودت ثبتش كني
به اسم ژله خورده شيشه دون دون
تيراميسوت هم عاليه


خخخخخخخ آره اینم میشه
مرسی عزیزم
مامان کوروش
13 آذر 91 1:20
سلام نیلوفر جون عجب ژله وتیرامیسو خوشمزه ای درست کردی دهنم اب افتاد
کوروش تو مسابقه شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدی به وبم بیا لینکش هست

ممنون عزیزم...باشه حتما میام
مامان امیرعلی
16 آذر 91 23:21
آفرین به این مامان خوش سلیقه چه دسرهای خوشمزه ای
آشتی کنون مبارک


مررررسی عزیزم...
مامان انیسا
23 آذر 91 10:15
وای چه عکسای خوشمزه ای آفرین به مامانی و دختر هنرمندش


خجالت میدین...مرسی
متین مامی ایلیا
26 آذر 91 14:39
از عکساش معلومه که خیلیییییییییییییییییییییییی خوشمزه شده دستت درد نکنه
من خیلی دوست دارم یه بار تیرامیسو درست کنم خیلی سخته؟؟؟؟


نه متین جون سخت نیست...البته من بدون تخم مرغ درست کردم خامشو
مامان کارن و الیکا
4 دی 91 12:46
سلام معلومه خیلی هنرمندی دستت درد نکنه آفرین@}; به ما هم سر بزن
lhlhk qpd
24 دی 91 23:21
سلام مامان خوش ذوق هوس کردم برم ترامیسو درست کنم. خدا دخترای گلت رو واست حفظ کنه موفق باشی


برو برو :دی ...نوش جونتون