فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

پری جون سدره پوشیت مبارک...

1391/2/9 11:10
4,815 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه 8 اردیبهشت 1391...

نادیا رو از صبح بردیم خونه مامانی اونجا موند و ظهر با خاله اومد خونه خودمون تا آماده بشن و برن به جشن سدره پوشی پری جون که تو خونشون گرفته بودن...بعد از اینکه نادیا خانوم رو خوابوندیم ساعت 3 بیدارش کردیم و چند تا لباس تنش کردیم و بالاخره یه لباس رو انتخاب کردیم...و بابایی(پدر من)دیناز و نادیا رو برد خونه پری اینا...منم چون خودم نبودم ماموریت عکاسی رو به دیناز دادم تا اونجا عکس بگیره و برام بیاره تا بزارم اینجا...نیشخند

من و همسری هم نلیا رو بردیم خونه مامانم و خودمون رفتیم سیروجه یکی از آشنایان دور...(خدا رحمتوشن کنه)

نادیا و دیناز  هم کلی بهشون خوش گذشتشکلک های عروسکو گویا نادیا نزدیک بوده اونجا خوابش ببره که با تلاش خاله دیناز و دوستان این اتفاق نیافتاده...اونجا شام خوردنشکلک های عروسکو شب هم ساعت 10:30 من و نلیا و همسری رفتیم دنبالشون..

.عکسها در ادامه مطلب...

اینجا نادیا آماده رفتن شده و تو راه پله خونهمون عکس گرفته...

دختر خوشکل ناز من با کیف و لباس سوغات هندوستان...

 

 

گشت زدن و عکس گرفتن تو اتاق پری جونم حال میده ها...

اینم از پری جون و نادیا جون...

واینم یه عکس از مراسم..به همراهی مامان و بابای پری جون.niniweblog.com

پری جونم به جمع سدره پوشان و بسته کشتیان خوش اومدی...بهدین شدنت خجسته...

شکلک های عروسک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان حنا
9 اردیبهشت 91 14:38
سلام عزیزم
ببخشید من نمیدونم که جشن سدره یعنی چی می تونی برام توضیح بدی خیلی دوس دارم بدونم
خوشحالم که به نادیا جون هم خوش گذشته توی عکسا خیلی خوشگل افتاده وای خدا چه لباسای نازی هم داره ماشاالله خیلی خوشگل و خواستنی شده خدا از چشم بد حفظش کنه می بوسمتون


لطف داری عزیزم...چشم توضیح میدم..
مامان حنا
9 اردیبهشت 91 16:43
سلام عزیزم
ممنون از توضیحات خوبی که دادی واقعا خیلی جالب بود و اینکه اولین بار این مطالب رو می شنیدم و برام تازگی داشت و خیلی خوب بود از آشنایی با شما دوست عزیزم خیلی خوشحالم
راستی گفتم ازتون اجازه بگیرم اون مطالبی که گفتید رو می تونم تایید کنم یا حذفش کنم چون خصوصی هم نفرستادید گفتم اجازه گرفته باشم ببینم راضی هستید یا نه
خیلی دوستتون دارم


خواهش میکنم عزیزم...اگه بخوای میتونی تاییدش کنی عزیزم...من خیلی دوستون دارم
ما مان کوروش
9 اردیبهشت 91 17:24
سلام عزیزم کنجکاو شدم میشه بیشتر توضیح بدی این جشن چه نوع مراسمیه واسه چیه ممنون میشم خوشحالم که به نادیا جون خوش گذشت چون ما والدین جز خوشحالی بچه هامون چیزی نمیخوایم من که پدرم هفته پیش در اومد

حتما توضیح میدم عزیزم...
متین مامی ایلیا
10 اردیبهشت 91 1:24
خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خوشکل بود عکسا، با عرض پوزش منم میخوام در مورد جشن سدره و بهدین شدن بیشتر بدونم البته اگه ایرادی نداشته باشه
ببخشید نیلوفر جون سیروجه یعنی چی؟
فکر کنم اینقدر درخواستا زیاد بشه اخرش باید یه پست برامون بذاری
حتما توضیح میدم عزیزم...بوووس
ما مان کوروش
10 اردیبهشت 91 14:03
سلام عزیزم جالب بود ومن با اجازهت تاییدش کردم تا بقیه هم بخونن رمز رو خصوصی واست میزارم


باشه عزیزم...ممنون
سمیرا مامان شاهزاده ها
10 اردیبهشت 91 19:58
سلام
مامانی منم 2 تا بچه دارم میای با هم دوست بشیمو تباذی لینک کنیم؟
خوشحال میشم با هم دوست بشیم


خیلی خوشحال میشم عزیزم...
مامان امیر مهدی
11 اردیبهشت 91 12:11
______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$ سلام آپم تشریف بیارین و با نظرات قشنگتون خوشحالمون کنید
ُسمیه
12 اردیبهشت 91 11:01
سلام عزیزم .دخملهای گلمون چطورند . یک سوال داشتم امکانش هست از مراسم سدره پوشیتون بشتر برام بنویسی دوست دارم بیشتر اطلاعات داشته باشم چون برام خیلی جالب بود .اگر امکانش هست به ایمیلم بفرستی .somayeh.khakbaz@yahoo.com


بله حتما این کار رو میکنم...
مامان آرینا موفرفری
13 اردیبهشت 91 0:39
نادیا گلی چه عکسای خوشگلی گرفتی خاله.
مامانی یک سوال مراسم سدره پوشی چطور مراسمیه؟؟؟؟


مررررسی گلم...برات توضیح میدم...
mami neda
13 اردیبهشت 91 3:12
سلام عزیزم خوبی دختر خوشگلا خوبن ببوسشون خیلی از اشناییت خوشحالم چه رسوم زیبایی میشه یه کم توضیح بدی عزیزممم عکس دخملی خیلی ناز شدهههههههههههههههه ببوسش


باشه عزیییییزم حتما....
مامان آرینا موفرفری
13 اردیبهشت 91 10:36
پری جون سدره پوشیت مبارک.
مامانی جون ممنون که برام توضیح دادید خیلی برام جالب بود .


خواهش میکنم عزیزم...
مامان کوروش
13 اردیبهشت 91 15:12
سلام عزیزم نیستی نلیا ونادیا جون خوبن


سلام عزیز دلم...دخملا خوبن عزیزم....ممنون که سراغمونو میگیری ...کوروش جونو مححححکم ببووووس
mami neda
13 اردیبهشت 91 17:47
سلام عزیزم
مرسی از توضیحات کاملت
راستش منو همسری میخوایم بریم و زرتشتی بشیم چه خوب که شما هستید و این اطلاعاتو میدی بوووووووووس عزیزم


بوووووس واسه تو ندا جونم....
پری
13 اردیبهشت 91 18:32
نیلو مرسییییییییییییییییی....خیلی لطف داری...بابت کادو هم خیلی ممنون...کاش تو هم میومدی...از بابت عکسا ممنون..


قابل نداشت پری جونم مبارکت باشه...
پری
13 اردیبهشت 91 18:48
بازم ممنونم...ولی حالا باید واسه همه توضیح بدی

D


متین مامی ایلیا
15 اردیبهشت 91 20:09
نیلوفر جون خیلی برام جالبه بدونم، مگه شما هم تو دینتون حجاب دارین؟ اخه خانما تو عکس روسری سرشونه


عزیزم ما تو انجام مراسم مذهبیمون و هنگام نیایش باید موهامون پوشیده باشه....
pari
8 خرداد 91 14:28
$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
کوثر
22 آذر 92 1:04
سلام دوست خوبم من اتفاقی اومدم وبتون ..... میشه بگین سدره پوشی یعنی چی؟ تو گوگل فهمیدم درباره زرتشت هست ولی توضیحاتو نخوندم ... میشه بهم بگی؟ مرسی
نازنین
9 تیر 93 13:31
سلام نیلوفر جان.. ممنون از توضیحت.. میخواستم اگه میشه رمز پست هاتُ داشته باشم و اینکه خیلی دلم میخواد راجع به مراسم سدره پوشی یکم برام توضیح بدی آخه جالبه برام.. مرسی
نازنین
9 تیر 93 16:51
مرسی واسه رمز و جواب کاملت... باید خیلی مراسم جالبی باشه.. الان یه کلیپ ازش تو سایت یوتیوب دیدم.. از امروز منم یکی از مخاطبای وبلاگ شما میشم....
...مامان نیلوفر...
پاسخ
خوشحالم ک خوشت اومد عزیزم....