فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

جوجه بازی و گشتی تو حیاط مامانی...

1391/2/7 11:08
2,259 بازدید
اشتراک گذاری

 سه شنبه شب5 اردیبهشت...عمو بهزاد از یزد سفارشهای بابایی رو که چند تا جوجه بودن آورد...نادیا خیییییلی از دیدنشون خوشحال شد...10 تا جوجه رسمی و 10 تا بلدرچین...سال پیش هم بابایی چند تا جوجه گرفته بود که الان بزرگ شدن و 2 تا مرغ ازشون موندن... 

شکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـاز

چهارشنبه بابایی و بابا جون برای جوجه ها لونه توری ساختن که گربه ها و کلاغهای منتظر نگیرنشون... شب هم رفتیم خونه مامان برزگ و بابا بزرگ و بعدشم از پیتزا میخوش تو یوسف آباد پیتزا خریدیم و رفتیم خونه مامانی خوردیم...تا 12:30 اونجا بودیم و بعدشم برگشتیم خونه...

شکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـاز

یه چند روزی هست که ابر و بارون و رعد و برق دوباره سراغ آسمونای تهران اومدن... تا هوا خوب میشه باز یه دفعه بارون میاد و سرد میشه....تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

شکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـازشکلکــ های آینـ ـ ـاز

 

عکسها در ادامه مطلب...


 

این از بلدرچین ها که 2 تا دونه تخم هم گزاشته بودن...  

اینم از جوجو مرغ ها...     

نادیا که عاشششق جوجه هاست و تا وقت رفتن ولشون نکرد...

اینم از اولین باری که نلیا جونم جوجه دیده بود...

leila-diyako

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

حالا یه گشتی تو حیاط خونه مامانی بزنیم...

 اینم یه شاخه از یکی از درختای توت که به علت سردی هوای امسال تهران هنوز نرسیده...

درخت شاتوت جلو در اتاق که اینم هنوز نرسیده...

این 2 تا عکس کلی از قسمتهایی از حیاط ...

animated gif of dividing lines- flowers

 

اینم از کارت نامزدی پسر خاله من.. آبتین و فیروزه

مبارک باشههههههه 

 

 

Kissesفعلا بااااااایKisses

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهتاب
7 اردیبهشت 91 10:52
سلام گلم لطفا بیا تو وب من یک آرزو برای نیلو جون بکن و یکی آرزوهای نیلو جون رو برام بزار
مامان فاطمه گلی
7 اردیبهشت 91 11:57
سلام خاله نادیا جون و نلیا جونو ببوس .فاطمه.
ببخشید من مامان فاطمه یه سوال داشتم میشه راهنماییم کنید؟
من نمی تونم متن جداکننده ایکن یاهرتصویر دیگه ای رو تو مطالب ارسالی کپی کنم البته قبلااین کاروانجام دادم الان نمیشه یه پیام میدهدرضمن عکس هم نمی تونم اپلود کنم میشه بگید چیکار کنم مرسی قربونت



بابای دوقلوها
7 اردیبهشت 91 12:00
من دوتا از این جوووووها رو خیلی خیلی دوسشون دارم
اگه گفتید کدوماست؟؟؟

یه راهنمایی میکنم
اسم یکی از جوجووها نادیا و اسم یکی دیگه نلیا

باید فهمیده باشید منظورم کدوم جوجووهاس دیگهههههههههه
در ضمن من عاشششششششققققق حیاط مامانیم، خیلی با صفاست

بله فهمیدم کدوم جوجوها رو میگین
مرسیییی
متین مامی ایلیا
7 اردیبهشت 91 14:34
ای قربونه اون چشات که اینقدر تعجب کردی خاله جون، نیلوفر جون خونتون خیلییییییییییییییییییی با صفاست یاد خونه مامانم تو شمال افتادم دلم تنگ شد


ممنون متین جون ...آخیییی ایشالا تابستون برین شمال پیش مامان ....
مامان فاطمه گلی
7 اردیبهشت 91 16:24
سلام ممنونم ازاینکه لطف دارید این خاطرات گذشته فاطمه جونه که می نویسم می نویسم تا داشته باشه ازراهنماییتون ممنونم گلاتو ببوس فاطمه هم سلام داره خدمتتون
بابای مهرسا
7 اردیبهشت 91 18:40
سلام ممنون از حضورتون
بابای مهرسا
7 اردیبهشت 91 18:40
امیدوارم همیشه شاد باشید
mami neda
7 اردیبهشت 91 21:31
سلام سلامممممممممم
خوبید دخملای نازممممممممممممممممم
ببخشید دیر به دیر میام ایشالا جا به جا شدممم همیشه بهتون سر میزنم
جوجه خریدی خالهههههه ای فدات ببین چه جوری نگاه جوجه ها کردههههههههه تو خودت جوجو هستی خوشگلممممممممممممم


سلام ندا جونم ایشالا به سلامتی جا به جا شین و سرتون خلوت شه و زود زود بیای پیشمون...
مامان حنا
8 اردیبهشت 91 5:09
عزیزم چه جوجوهای نازی خوش به حال نادیا جون که جوجوی خوشگل و ناز داره مامانی نادیا اذیت نمیکنه جوجوها رو ؟؟؟؟؟؟
وای خدا چه حیاط قشنگی من به جای شما بودم همش میرفتم اونجا که خیلی باصفاست
ممنون از بابت عکسای قشنگی که گذاشتی
از طرف من هم نادیا و نلیا جون رو ببوس


نه عزیزم اذیتشون نمیکنه جوجوها رو...ما هم زیاد میریم خونه مامانم ولی بیشتر از ما نادیا اونجاست اکثر شیا اونجا هم میخوابه...قربونت برم عزیزم