فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

شروع سوپ خوردن نلیا و آمدن مهمان ...

1392/8/4 19:15
786 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه 1 اردیبهشت...زن دایی و فریبرز پسر دایی بابایی از یزد اومده بودن تهران.دایی بابایی و پسر دایی بزرگش نیومده بودن...اونها برای دیدن نلیا جونم با رستم پسر دیگش که تهران زندگی میکنه اومدن خونمون و من هم خیلی سریع 1 ساعته با کمک بابایی دال و برنج پختم ...مهمونها که اومدن و بعد از دیدنی و شام ساعت 10:30 شب با اونها رفتیم خونه مامانی...برای صحبت راجع به ازدواج فریبرز با یکی از آشناهامون...بعد از 1 ساعت برگشتیم خونه ....ولی نادیا بازم اونجا موند...

شنبه روز شروع سوپ سبزی برای نلیا جونم بود...براش شوپ پختم و اونم خیلی دوست داشت...نوش جونش همه رو خورد...و من و بابایی هم خیلی خوشحال شدیم...niniweblog.comاخه بابایی کار نداشت و خونه بود...بعد از اونکه نلیا غذاشو خورد رفتیم خونه مامانم پیش نادیا...مهمونای دیشب بازم اومدن خونه مامان برای صحبت...(خدا کنه این وصلت جور بشه و زن دایی و دایی همسری خوشحال بشن)برای شام هم همسری رفت ستارخان و از ساندویچی نشاط کباب ترکی خرید و همه دور هم بودیم...به قول نادیا جونم :سان وچیچ خوردیمفرشته

                                                  عکسها تو ادامه مطلبن دوستان عزیز...  

      

       

      .niniweblog.com

این از سوپ خوردن عشق کوچولوی منقلب

 حالا بریم سراغ نادیا جووونم...

اینم چند ساعت بعد تو خونه مامانی...

ماشین نادیا رو آوردیم اینجا تا تو حیاط راحت بازی کنه...niniweblog.com

 

 

 

 

 

 the end

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

متین مامی ایلیا
3 اردیبهشت 91 2:44
نوووووووووووووووووووووش جونت باشه نلیا جونم عزیزم


ملللسی خاله جوووونم


عزیزم من نمیتونم وارد وب ایلیا جون بشم....گریههه...نمیدونم مشکل چیههههه
گلنوش
3 اردیبهشت 91 12:56
سلااام...چه وب خوشگلي و چه ني نياي نازي...!!
من همون نليام كه اومده بودين وبم...!!
اره نليا اسم مستعارمه!! خوشم مياد از اين اسم!!
خب منم سوم دبيرستانم و دارم به سمت كنكور پيش ميرم...اين وبم مال من و دوستاي پارسالامه كه الان هركدوممون يه جاييم!!به خاطر شرايط مدرسه واينا اسم مستعار گذاشتيم..!!!لينكتون هم كردم....! بازم بيا خوش حال ميشم!!


مرسی که اومدی عزیزم...منم لینکت میکنم...موفق باشی
متین مامی ایلیا
3 اردیبهشت 91 14:36
نمیدونم نیلوفرجون، من از تو لینکای شما زدم باز شد
مامان کوروش
3 اردیبهشت 91 14:45
ای جان نوش جونت عزیزم چه حیاط باصفای وچه ماشین قشنگی عزیزم


ممنون خاله جووونم...
بابای دوقلوها
3 اردیبهشت 91 16:59
نووووووووش جونت نلیا، گوشت بشه به تنت.
وای دهنم آب افتاد
منم سوووپ میخوام

انشالله به زودی وبلاگ نی نی فریبرز هم را بیفته


ملسییی عمو...ولی بگما سوپ من مزه اینا نداره آخه دکتر گفته سوپ بی مزه بهم بدن....
نی نی فریبرز؟؟؟آخی ایشالا راه افتاد خبرمون کن عمووو.
زینب و زهرا دوستای ناز منم ببوسسسسس
afshin
4 اردیبهشت 91 0:15
آماده راه پيمايي باشيد - براي نجات خاک ميهن - دولت هم حمايت ميکند نترسيد روز 10 ارديبهشت مقابل سفارت امارات ساعت 4 پس از نيمروز همه با هم براي سه جزيره ايراني ابوموسي ( گبه سبز ) تنب بزرگ و تنب کوچک روز 10 ارديبهشت ماه مقابل سفارت امارات ميرويم و از سرزمينمان دفاع ميکنيم . پيام رساني کن اگر ايراني هستي . خداوند نگهدار سرزمين و فرهنگمان باد .
متین مامی ایلیا
4 اردیبهشت 91 2:43
سلام نیلوفر جون مشکل وبم که باز نمیشد درست شد؟ تازه آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی بهمون، نی نی های خوشتلتم ببوس


نه عزیزم باز نمیشه....آلارم ویروس میده و باز نمیشه....
مامان فاطمه گلی
4 اردیبهشت 91 2:44
سلام برمامانی ونادیا ونلیای خوشگل وبانمک خدا نگهشون داره من لینکتون می کنم


خوشحال میشم عزیزم...
متین مامی ایلیا
4 اردیبهشت 91 2:55
راستی یادم رفت بهت بگم من اسم وبم و عوض کردم عزیزم


متین مامی ایلیا
4 اردیبهشت 91 14:35
نیلوفر جون با عرض شرمندگی که بازم مزاحم شدم، فکر کنم قالب وبم مشکل داشت عوضش کردم اگه درست شد لطف میکنی بهم خبر بدی؟


گریههههههههه....عزیزم هنوز همونجوریه...نمیدونم چشه...آلارم ویروس میده و وب باز نمیشه...حتی از لینک وبلاگای دیگه هم امتحان کردم نشد...
مامان حنا
5 اردیبهشت 91 7:15
ای جونم نلیا جون عزیزدلم سوپ هم نوش جونت باشه الهی که گوشت بشه بچسبه به تنت
چقده هم بانمک سوپ میخوری
نادیا جون چه ماشین خوشگلی داری خاله جونم دلم برات یه ذره شده بود حنای من هم سانبیچ میگه شما بچه ها چقده ساندویچ دوست دارین آخه
از روی ماه فرشته های قشنگت می بوسم عزیزم


فدات بشم عزیزم....
سئودا
6 اردیبهشت 91 16:45
وای قربون سوپ خوردنش بشم عاشقتونمممممممممممممممم


خیلی مهربونی دختر مهربون دنیا
سئودا
6 اردیبهشت 91 16:45
بوووووووووووووس
بابای دوقلوها
7 اردیبهشت 91 8:55
سلام

پیرو کامنت قبلیم توی همین پست و در مورد وبلاگ نی نی فریبرز که در جواب گفته بودید: "نی نی فریبرز؟؟؟آخی ایشالا راه افتاد خبرمون کن عمووو."
منظورم اون فریبرز بود که خودتون تو همین پست گفتید. گفتید که "شب با اونا رفتیم خونه مامانی...برای صحبت راجع به ازدواج فریبرز"

منم گفتم که انشالله زودتر ازدواج کنه و نی نی دار بشن و تو نی نی وبلاگ یه وبلاگ واسش درست کنن

OK حالا فهمیدم...ههههه....مرسی ایشالا...

مامان امیرعلی
8 اردیبهشت 91 0:12
ای قربون سوپ خوردنت عزیزم خیلی بامزه هست ماشالله
مامان امیرعلی
8 اردیبهشت 91 0:38
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____
مامان ثنا و ثمین
8 اردیبهشت 91 1:31
نادیا جونم سان وچیچش خوشمزه بود؟
نلیا خانومی سوپ خوشمزه ی مامانی رو خوردی؟
نوش جونتون عسیسای من


بله خاله جون خیلی خوشمزه بود...بوووس
مامان پارسا جیگر
11 اردیبهشت 91 22:03
نوش جونت عزیز دلم پارسا هم تازه می خواد شروع کنه سوپ خوردنو
مامانی به منم بگو از چه سوپی شروع کردی؟


آخی مبارک باشه ...عزیزم من از سوپ سبزی شروع کردم...کر نوع سبزی غیر از اسفناج....بوووووس
نگار(مامان سام)
22 اردیبهشت 91 11:17
نوش جونت عزیزم خوشمزست؟؟؟؟به منم میدی بخورم خاله جون؟؟؟!!!


ملسی خاله جون...بفلمااا خاله