فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

دوباره نی نی...

1392/8/4 19:45
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

17 فروردین 1390 یعنی چند روز بعد از برگشت از ارمنستان من به آزمایشگاه رفتم و فهمیدم باردارم...پس نی نی هم با ما اومده بود ارمنستان...

خیلی خوشحال شدم...و دلم میخواست پسر بشه...

وقتی حدود 15 هفته داشتم بابایی برای کاری 3 هفته رفت هند...منم یه بار موقع غذا پختن لیز خوردم وباشکم خوردم زمین اونم رو آب جوش...یه بار دیگه هم زنبوز شکمم رو نیش زد. چجوری رفت اونجا؟خودمم موندم...راستی تو ارمنستان هم تو یه موقعیت وحشتناک وقتی داشتم فرار میکردم با شکم خوردم زمین...

ببخشید نی نی نازم که مواظبت نیستم.

بابایی برای نادیا عسلی لباس هندی آورده....خوب هر چی باشه اصلیت دخملم هندیه دیگه...

نادیا عسلی با لباس هندی

 هندی خانوم

هندی کوچولو

 

 جنسیت نی نی ...

چهارشنبه 12 مرداد 90

امروز واسه سونو سه بعدی وقت داریم پیش همون دکتری که واسه نادیا خانومم رفتیم...دکتر دریا رام.....وقتی میخواست جنسیت نادیا رو بگه گفت...اینم قلب دختر خانومتونه که کاملا سالمه...و من بغض کردم چون دلم پسر میخواست....ولی با خودم گفتم دومی پسر میشه...        

وقتی واسه نی نی رفتیم و منتظر بودیم همش به خودم میگفتم میگه پسره...ولی بابایی براش مهم نبود وقتی رفتم و خوابیدم دکتر یه کم مکث کرد و گفت دخترتون از همه نظر سالمه...فکر کردم اشتباه شنیدم ولی بازم تکرار کرد اونموقع اشک تو چشمام جمع شد حتی از اون بغضی که داشتم خفه اش میکردم شکمم تکون میخورد...احتمالا دکتر هم فهمید و پرسید بچه اولتون چیه ؟من که نمیتونستم چیز یبگم ولی بابایی گفت دختر...هر چی دکتر توضیح میداد واسه نی نی من نمیشنیدم...خیلی ناراحت بودم............وقتی اومدیم بیرون تو فاصله ای که میخواستن cdسونو رو بدن من آروم گریه میکردم وهمه هم فهمیدن...وقی اومدیم توخیابون زدم زیر گریه و 2 ساعت تموم گریه کردم...

صورت نی نی ما

ولی بعد آروم شدم و خدا رو شکر کردم که بچه ام سالمه...بعد چند روز پسر دختر خاله ام به دنیا اومد و من بازم گریه ام گرفت...بعد از اون رفتم تو خط پیدا کردن اسم .خیییییییلی سخت بود هیچی پیدا نکردم که هم من هم بابایی خوشمون بیاد .....

این ماه ها میگذشت و به ماه 9 نزدیک میشدیم ولی خبری از اسم نبود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)