فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نلیا کوچولومون غلت زد...

1392/8/4 19:13
633 بازدید
اشتراک گذاری

15فروردین 1391 ...نلیا امروز ظهر غلت زد و بالاخره بعد از تلاشهای زیاد واسه غلتیدن موفق شد...قبلا تا نصفه میرفت و برمیگشت ولی امروز کامل غلتید و به شکم خوابید...اونقدر از این کار خوشش اومده که همش این کار رو تکرار میکنه و اصلا صاف نمیخوابه...حتی وقتی پوشکش رو عوض میکنم هم غلت میزنه...یه چیز جالب اینه که دستش زیرش میمونه و شروع به گریه میکنه...

zibazibazibaziba

اینم اولین باری که عسل من خودش غلت زد.. .و همونطور که میبینین دستش زیرش مونده...

    ziba

  

 ziba

اینم عکس روز 16 فروردین...ziba

نادیا و نلیا ziba

 

ziba

میبینین که روز دوم هم که غلط زدن رو شروع کرده دستش زیر شکمش میمونه و این موضوع خیلی عصبانیش میکنه...کلافه

پشه بی تربیت هم لپهای خوشکل دخترمو خورده...عصبانیمیکشمششششششعصبانی

 ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان حنا
16 فروردین 91 19:22
هورررررررررررررا آفرین به نلیای عزیزم
مامانی واسه گل دخترای نازت اسپند دود کن هزارماشالله
راستی نادیا جون به نلیا حسادت نمیکنه؟؟؟؟؟
دخمل من خیلی حساسه به یه بچه دیگه محبت کنم
دوستتون دارم


چشم عزیزم...نه شکر خدا نادیا اصلا حسادت نمیکنه از همون اولم دوسش داشت و ازش مراقبت میکرد...
مامان خورشید
16 فروردین 91 19:23
سلام عزیزم واییییییییییییییی چه دخترای نازی داری ماشالله خیلی ملوسن خدا نگهشون داره
عزیزم من متولد65

من لینکت مب کنم گلم بووووسسس


ممنون از لطفت و اینکه جوابمو دادی...خیلی نازی عزیزم...منم لینکت میکنم...
مامان کوروش
16 فروردین 91 19:25
ای جان منم از اولین غلت کوروش عکس انداختم ماشالله دخترهات خیلی نازن خصوصا بزرگه من عاشق این تیپ دختر بچه هستم خوش به حالت که دختر داری


مرررسی عزیزم...ایشالا صاحب یه دخمل نازم بشی...
سئوداااااااا
16 فروردین 91 20:36
وای چقدر ناز
مبارکه بوووووووووس

اپم عزیزم


مرسی عزیزم...حتما میام
mami neda
16 فروردین 91 21:11
سلام مبارکه تبریک میگم وااای فداش بشم من دخمل نازنین راستی مامانی نیکان 6 ماهه شده تازه یه کم داره تلاش میکنه


الهههههههههی نیکان جونم...خیلی ماهه ...ایشالا اونم به زودی موفق میشه
نانازیا
17 فروردین 91 0:08
سلام از تون دعوت می کنیم که شما و کوچولوتون هم به سایت نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها بپیوندید آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان امیر مهدی
17 فروردین 91 2:09
سلام سال نو مارک آپم تشریف بیارین
لیلا
17 فروردین 91 14:52
ماشاالله خیلی ناز خوشگلن از طرف من یه بوس گنده از لوپ هر دوتاشون بردار. مرسی که به من سر زدی
مامان رادین
18 فروردین 91 13:57
سلام عزیزم .ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.
راستش ما زرتشتی نیستیم اما از اینکه با شما آشنا شدم خیلی خوشحالم.
مراقب دخترهای گلتون باشید و از طرف من ببوسیدشون.
با اجازه لینکتون کردم


منم از خوشحالی باهاتون خوشحالم.
نگین
18 فروردین 91 20:31
نازززززززززززززززی


مرررررسی عزیزم
مامان شراره
19 فروردین 91 1:58
خدا حفظشون کنه.
ماشالله خیلی خوشگل شده خانوم کوچولوها
غلت زدن فرشته کوچولوهم مبارکه


ممنون از حظور و لطفت...
ATeNa
19 فروردین 91 13:37
سلام عزیزم . مرسی که پیشمون اومدی . خوشحال شدم از اشناییت عزیزم
دخملای خوشلتم ببوسسسسس


عزیزززم منم خوشحال شدم از آشناییی باهات...
مامان كيان و كارين
21 فروردین 91 23:28
نيلوفر جان سلام
از آشنايي با شما و فرشته هاي كوچولوت خوشبختم .
ناز گلات رو از طرف من ببوس .
من لينكتون كردم
و خوشحال مي شم باز هم به ما سربزني


منم از آشنایی باهاتون خوشحال میشم...حتما میام عزیزم.منم لینکتون میکنم