فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نادیا جونم رو از شیر گرفتم...

1392/8/4 19:43
894 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی واسم سخت بود بهت شیر ندم...وقتی بغض میکردی و شیر میخواستی دلم میخواست بمیرم...

9 مهر بابات رفت سفر و من از روز 12 مهر با مادرم سعی کردیم از شیر بگیریمت...من میرفتم تو حیاط و مامانم تو رو بدون من میخوابوند...بعد از 10 روز موفق شدیم...

پس به این ترتیب نادیای من 1 سال و8 ماه شیر مادر خورد... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان ستایش
21 فروردین 91 14:04
سلام عزیزم.ماشالله چه نی نی های نازی.خدا حفظشون کنه.من که دلم می خواد هر چی نی نی میارم دخمل باشه.آخه خیلی دخمل دوست دارم.راستی دخمل منم یه وبلاگ داره اگه دوست داشتین یه سر به وبلاگش بزنین و اگه خواستین لینکمون کنیدمنم با اجازتون لینکتون می کنم.مرسی


حتما میام عزیزم...با افتخار لینکتون کردم