فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

چند تا از شعر هایی که نادیا جونم میخونه.....

1392/8/4 19:54
1,798 بازدید
اشتراک گذاری

نوشته شده در: آذر سال 1390

 

اینا چند تا دونه از شعراییه که نادیا ی عزیزم میخونه....

 شکلک های محدثه

پیشیه که بازیگوشه    زنگ میزنه به موشه

بدون حرف با موشی   فوت میکنه تو گوشی

موشه خودش میدونه  این کارا کار اونه

بهش میگه آی پیشی  چرا مزاحم میشی

اگه هاپو بدونه......     هاپ هاپ برات میخونه

 

                                                                                بقیه در ادامه مطلب...

 

 

 

                                          

دویدمو دویوم .....        به کبریتی رسیدم

کبریت به من چوب داد   یه بازی خوب داد

کبریتو خسته کردم       هی بازو بسته کردم

کبریت به من اخم کرد   دست منو زخم کرد

مار شدو نیشم زد        یکدفعه آتیشم زد

                            

شیر تا بخوای مفیده            مانند برف سفیده

 کامل تر از این غذا             کسی تا حالا ندیده

شیر مارو خوشحال میکنه    قوی و پر کار میکنه

اگه هر روز بنوشی             هیچ وقت مریض نمیشی

                              

آی بچه ی بی دندون   نرو سراغ قندون

ایقدر نخور شیرینی     خوابهای بد میبینی

خواب یه کرم گنده      که دندوناتو خورده

              

حسنی بی دندون شده   زار و پریشون شده

 بی احتیاطی کرده        حالا پشیمون شده

با دندوناش شکسته      بادوم سخت و پسته

میک زده به آبنبات         هی جویده شکلات

قندونو خالی کردی        وای که چه کاری کرده

دونه به دونه دندوناش    خراب شدن یواش یواش

تاخونه همسایه ها        میاد صدای گریه هاش

 

ای زنبور طلایی    نیش میزنی بلایی

پاشو پاشو بهاره   گل وا شده دوباره

زمستونا خوابیدی  خواب بهارو دیدی

پاشو پاشو بهاره   عسل بساز دوباره

                

با شیر آب بازی نکن     نگاه کن مثل موش شدی

نازی شیطون و بلا       چقدر تو بازیگوش شدی

باید از من یاد بگیری     ببین دارم گل میکشم

مداد زرد من کجاست   میخوام یه بلبل بکشم

                                

خرگوش من چه نازه   گوشاش چقدر درازه

پوست تنش چه نرمه  مثل بخاری گرمه

دستاشو پیش میاره   به روی هم میزاره

میخوره برگ کاهو       میپره مثل آهو

   

همونطور که گفتم اینا فقط چند تاش بود....دختر باهوش من کلی شعر بلده...شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)