فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

عشق نادیائی...

1390/12/8 11:49
573 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی نادیا میخواد به نلیا کوچولو عشق بورزه میره کنارش میخوابه و بغلش میکنه و گاهی یه فشار هایی هم وارد میکنه...

 نلیا هم هر وقت نادیا رو میبینه میخنده... تو این عکس قبل از این حرکت نادیا داشت میخندید.

جمله هایی که نادیا جون به نلیا کوچولو میگه...

آخ جیجر توپوله نلیا جون بشم من....(وقتی عکسشو میبینه)

جااااااااان دوشنته؟(گشنته)....بعد میدوئه سمت من:مامان بیا نلیا خانوم شیر میخواد...

دیروز نشسته بود کنار نلیا و حدود 5 دقیقه نگاش میکرد و آروم باهاش حرف میزد.بعد رو به من کرد و گفت:مامان پس چلا نلیا بزد(بزرگ)نمیشه؟... گفتم واسه چی؟... گفت که بیاد باهام بازی تونه... بهش گفتم چرا دیگه کم کم داره بزرگ میشه...گفت: نه من دیدم که بزد نمیشه...و بعد به نلیا رو کرد و گفت زود بزد شو دیده تا باهم بازی تونیم...باشه؟مسی(مرسی)

عاشقتونم فرشته های من... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حنا
9 اسفند 90 1:31
آخیییییییییییییییی عزیزم خدا هر دوتا شون رو برات نگه داره ماشالله خیلی شیرین و دوست داشتنی هستن و ماشالله به نادیا جون که حسابی شیرین زبونی هم میکنه از صورت ماه فرشته های نازت ببوس
بابای مهرسا
9 اسفند 90 17:20
سلام ممنون از حضور گرم شما خوشحال شدم وبتون عالیه نادیا و نلیا جون خیلی نازن امیدوارم همیشه لبشون خندون باشه
مامان پارسا جیگر
10 اسفند 90 19:04
نازی جونم الهی همیشه سالم و سرحال باشند.


ممنون عزیزم...