فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نلیا جونم مریض بود...

1390/11/12 16:55
514 بازدید
اشتراک گذاری

 چند روزی بود که نلیا جونم حالش خوب نبود و سرفه میکرد ...یه بار رفتیم دکتر ولی بازم خوب نشد...هنوز سرفه میکرد و سینش خس خس داشت...تا بالاخره جمعه تب کرد ما هم به دکترش زنگ زدیم و دکتر اومد مطبش و ما هم نلیا رو بردیم تا ببینتش و دکتر گفت که بیماری پونومونی(ذات الریه) گرفته یعنی ریه هاش چرک کرده  و باید بستری بشه تا عفونتش رفع بشه ...و ما هم بردیمش  بیمارستان کودکان تهران که هر روزش خیلی شلوغه...اونجا نلیا تو بخش 4 بستری شد و منم به عنوان همراهش موندم از نلیا جونم رگ گرفتن و هر 48 ساعت باید رگش رو عوض میکردن و خیلی سخت هم رگش پیدا میشد تمام دست و پاهاش رو سوراخ سوراخ کرده بودن و کبود بود و دخترک منم خیلی گریه میکرد.شِکـْـلـَکْ
 هآے خآنومے...ما از جمعه 7 بهمن اونجا بودیم تا امروز 12 بهمن که بالاخره خانم دکتر نادری گفت حالش بهتر شده و میتونه مرخص بشه...

دختر نازم خیلی اذیت شد و بیشتر نی نی هایی که بستری بودنم همین مشکل رو داشتن...

خدایا شکرت که دخملم حالش خوب شده...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شراره
12 بهمن 90 15:30
اخی نلیای عزیزمخیلی ناراحت شدم که مریض بود واینهمه سختی کشیده.واقعا این سرم زدن ورگ پیداکردن نی نیها بزرگترین مشکله که قلب ماماهارو به درد میاره .اخه تجربشو دارم
ولی خداروهزاران بار شکر که الان حالش خوب شده وبرگشته خونه.ازطرف من حسابی ببوسش مامانی


درسته خیلی سخته...ممنون
مامان ریحانا
12 بهمن 90 16:04
آخی عزیزم چی کشیدی
الان بهترید ایشالا ؟


بله الان حالش بهتره...ممنون
مامان حنا
12 بهمن 90 21:02
ای وای تورو خدا الان پستتودیدم و ناراحت شدم می دیدم نیستید تن تن بهتون سر میزدم میدیدم آپ نمی کنید خدا رو شکر حالش بهتر شده خیلی ناراحت شدم بابت مریضیه نادیا جون دختر من هم 6 ماهه بود ذات الریه کرده بود خدا بهمون رحم کرد می دونم چی کشیدی خیلی مواظبشون باش از طرف من ببوسینش


درسته عزیزم واسه همین نبودم.6 روز بیمارستان بودم
خیلی بد بود..ولی الان خدا رو شکر بهتره
مامان نفس
14 بهمن 90 18:01
فدای نلیای نازنین بلا دور باشه از خانم خانما انشاله....انشاله هیچ وقت دیگه مریض نشه... نادیا جونم که ماشاله مثل همیشه نازنین و با هوش و خانمه...حالا دوست نداشته برقصه قربونش برم خب نرقصه مهم اینه که همه چی بلده و بیست بیسته.........