فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

آرایشگاه مامان و بابا

1390/11/3 9:13
796 بازدید
اشتراک گذاری

فردا تولد نادیا جونه...من تصمیم گرفتم موهاشو یکم مرتب کنم و جلوشو کوتاه کنم... بردمش تو حمام و با کلی تلاش نشوندمش رو صندلی و دست به کار شدم البته قبلا هم این کار رو کرده بودم ....جلوی موهاشو یکم کوتاه کردم و وقتی خواستم پشتشو مرتب کنم ...بابا جونش از سر کار برگشت خونه و شروع کرد به کوتاه کردن موهاش البه خیلی کوتاه نکردیم چون دلمون نیومد فقط یکم سر موهاشو زدیم....و در تمام این مدت نادیا تکون میخورد...شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے ولی بهش گفتم خودشو تو آینه ببینه تا مشغول بشهولی بازم نشد و با تلاش فراوان بالاخره تموم شد...

این آخرین عکس نادیا جون با موهای قبلیشه...

 

و اینجا هم جلوی موهاش کوتاه شده و خیلی کم از پشتش...شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 

شِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
3 بهمن 90 0:48
دختر گلم توادت مبارک انشاالله در پناه حق همیشه شاد باشی و سالم .
مامان آرینا موفرفری
3 بهمن 90 2:45
سلام به مامان آرایشگر.نادیا جان تولدت مبارک.
مامان حنا
3 بهمن 90 3:56
آفرین به این مامان بابای هنرمند خیلی خوب شده دستتون درد نکنه دخترتون ناز بود نازترم شد حسابی دزدیدنی شده ها ببببببوووووووووووووووسسسسسسس
نازبالام عرشیا
3 بهمن 90 7:56
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککک