فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نادیا و نلیای 53 روزه...

1390/10/21 11:03
467 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 12 دی 90

امروز نادیا خانوم تا از مهد اومد شروع به بازی با ماشینش کرد و نلیا کوچولو رو هم رو پاهای خودش نشوند..نلیا کوچولو هم امروز53 روزشه.

خندهبا این قیافه ای که به خودش گرفته میشه حدس زد با خودش چه فکری میکنه....نگران

 

ظهر هم که بابایی دندونشو کشیده بود و اومد خونهخنثی...وقتی خواستیم بخوابیم نادیا اونقدر رو تخت پرید و شیطونی کرد که پشیمون شدیمخواب....خمیازهچند لحظه هم که آروم بود رفتم دیدم هر چی گل بوده رو از گلدون در آورده بود و پر پر کرده بود و ریخته بود تو اتاق و چون خواسته بود جمع هم بکنه تو آشپزخونه هم ریخته بود...منم جاروبرقی رو دادم دستش تا همه رو جارو بزنه و اونم اینکارو کرد... 

و تا شب کلی دیگه شیطونی کرد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حنا
14 دی 90 5:57
سلام خانومی ماشالله به دختراتون هزار ماشالله هر چی از ناز وزیبا بودنشون گفتم کم گفتم براشون اسپند دود کنین انقده بابت شیطونی نادیا جون خندیدم آخه دختر منم از این شیطونیا داره دختر خوب مارو قابل نمی دونی سر نمی زنی
بابا هومن
14 دی 90 9:29
سلام ممنون که به وبلاگمون سر زدید و پوزش بابت اینکه دیر به دیدن وبتون اومدم خوشحال میشم بازم از این طرفا بیایید
مامان آرینا
15 دی 90 17:17
خدایا چه عکس قشنگی من که لذت بردم.


مرسی من دیگه میتونم نی نیمونو بغل کنم...
مامان ثنا و ثمین
15 دی 90 21:50
الهی الهی ببین چطوری ابجیش رو بغل کرده.لابد داره میگه پس از این به بعد منم میتونم بغلش کنم و همه جا ببرمش
مامانش یه خصوصی هم داری


بله دقیقا همینو میگه...مرسی
مريم مامان برسامي
19 دی 90 12:23
سلام آخي اين دو تا جوجو چقدر هواي مامانشون و دارن خوبه ديگه نيلوفر جون دختر همدم مادر ميشه البته پسمل منم همدم خوبي برام



خدا پسر نازتونو براتون حفظش کنه....