فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

دلم واسه این روزا تنگ میشه....

1390/9/26 12:11
449 بازدید
اشتراک گذاری

کاشکی میشد تمام این لحظات رو هر وقت دوست داریم دوباره حس کنیم...تمام این لحظه های شیرینی که میگذرن و دیگه بر نمی گردن...لحظه به دنیا اومدن فرشته هامون...شنیدن اولین گریه هاشون...وقتی تو آغوشمون آروم میشن...وقتی صدای نفسای کوتاهشون رو میشنویم و لذت میبریم...و تمام اون لحظه هایی که اومدن و رفتن...دلم واسه اولین لحظه های کودکی دخترام تنگ شده...چه حس خوبیه این حس مادر بودن...

تمام اون لحظه ها... اومدن و گذشتن

فقط یه حسی مونده...حس دلتنگی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حنا
26 آذر 90 14:50
سلام خانمی خوبید؟ماشالله چه دخترای نازی دارین خدا بهتون ببخشه
اگه دوست داشتیدبه وبلاگ دخترم هم سربزنید خوشحال میشم واگه تمایل داشتید با هم تبادل لینک داشته باشیم


ممنون از لطفتون....حتما عزیزم لینکتون میکنم

فقط اگه میشه آدرس وبلاگ رو دوباره بزارین چون باز نمیشه

مامان ریحانا
26 آذر 90 15:53
آره کاشکی میشد اما هرچی بگذره دیگه برگشتی نداره
شما با افتخار لینک شدید



درسته...ممنون منم لینکتون کردم
مامان حنا
26 آذر 90 23:56
سلام عزیزم آدرس رو دوباره براتون گذاشتم اگه دوباره باز نشد اسم وبلاگم خاطرات خوش دخترمون حناست منتظرتون هستم
مامان پریسا
27 آذر 90 9:59
ایشالله روز های قشنگ زیاد میبینی با این ناناسای گل. گلم شما هم لینک شدی. راستی اگر دوست داشتی به کد 143 رای بدی خوشحالم میکنی گلم.
مامان آرینا
27 آذر 90 15:18
واقعا لحظاتی که هیچ وقت برنمی گرده و فقط خاطرشون لحظه هامونو شاد می کنه.


باید تا میشه ازشون لذت برد...


جغله كوچولو
27 آذر 90 20:51
جغله: سلام ... خوبين شما
مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم ..
اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.



ممنون جغله جان حتما میام
مامان ریحانا
30 آذر 90 2:35
بدو که روز کوتاهه
پاييز آخر راهه
هندونه رو اوردي؟
جوجه هاتو شمردي؟
زمستون ميآد فردا
مبارک باشه يلدا عزيزم



ممنون چله ی شما و کوچولو هم مبارک باشه...خوش بگذره عزیزم
مامان لنا
24 آبان 92 11:47