فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

بدون عنوان

1393/5/5 1:49
443 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخملای نازم مامان تنبلتون اومد پست بزاره ... ..میخوام یه کوچولو از اتفاقا تو مدتی که نبودم رو بگم....اول اینکه تو تیر ماه ۹۳ خاله دیناز نامزد کرد.... دیناز و آرمین جان نامزدیتون مبارک...بعد از اون همگی رفتیم میبد مزرعه کلانتر برای مراسم پنجی ...هر جمعه هم که مثل هر سال میریم کوشک و استخرش  ...عکس از نادیا و نلیا جون در مزرا

 

پسندها (7)

نظرات (13)

مامان زهرا
5 مرداد 93 3:02
سلام نیلوفرم خوبی خانم . خوشحال شدم دوباره دیدمتون . الهی که همیشه شادباشین. دخترای خوشگلمو ببوس .
...مامان نیلوفر...
پاسخ
ممنون که بهمون سر میزنی عزیزم....شاد باشین
جیران بخشنده
9 مرداد 93 19:46
قربونتون بشم من وروجکای خوشگل من عکستون خییییلی نازه
❤مامان محمد و ساقی❤
27 مرداد 93 0:04
سلام نیلوفر جان خوبی بچه ها خوبن ببخش که خیلی وقته بهت سر نزدم البته تو هم نیومدی ها مطالب این صفحه رو خوندم ولی ببخش نتونستم براشون کامنت بزارم اومدم بگم به یادتون هستم و امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید
ریحانه
28 مرداد 93 21:15
سلام نیلوفر خانوم و سلام نادیاجون و نلیا جون من تازه با این وبلاگ قشنگ اشنا شدم عکساتون خیلی قشنگه و من خیلی خوشم اومد خوشال میشم به منم سر بزنید. صورت دختراتونم ببوسید از طرف من خداحافظ
مامانی شهرزاد
29 مرداد 93 12:46
نيلوفر جونم نامزدي خواهر گلتو تبريك ميگم . اميدوارم خوشبخت بشن. كاش يه كم از مراسم نامزدي و عروسي و اين چيزا برامون ميگفتي ولي تو تازگيا خييييييييييييلي تنبل شدي
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 15:42
عزیز دلم....دلم براتون یه ذره شده بود... روزتون مبارک جیگرای خاله...
مامان سعیده
13 شهریور 93 1:23
سلام سلام .....ای جان چه عکس محشر..دلمون خیلی تنگ شده بود .مبارکا باشه نامزدی و جشن و استخر..
مامانی شهرزاد
17 شهریور 93 8:53
تو ديگه ترك وب كردي نيلووووووووو ؟؟؟
مامان ثنا و ثمین
17 شهریور 93 18:11
سلام خانومی.ماشاله دخملیها چه بزرگ شدن.ببوسشون
مامان اهورا
6 مهر 93 18:05
سلام عزیزم.خوبی؟نادیا و نلیا خوبن؟چه خبر؟نیستی کم پیدایی
مامان اهورا
30 مهر 93 13:20
کجایی؟خبری ازت نیست
مامانی شهرزاد
4 آبان 93 8:36
نيلووووووووووووووووووووووووووو تنبل بازي در نيار بيا اينجا
سارا مامان اهورا
4 آبان 93 13:20
نیلوفر جون تنبلی رو کنار بذار و بیا از دخترای گلت برامون بگو عزیزم خصوصی
...مامان نیلوفر...
پاسخ
خصوصی رو دیدم عزیزم، امیدوارم حل بشه و بیای اونجا