فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

آخرين هاي سال91 (چند تا دیگه عکس اضافه شد)

1391/12/22 0:10
696 بازدید
اشتراک گذاری

روز درختكاري....15 اسفند روز درختكاري هست.ناديا جون همراه بچه هاي مهد روز 16 اسفند به آدريان رفتن و اونجا نهال كاشتن و بهشون يه گلدون گل خوشكل هم هديه دادن ...

روز پنجشنبه صبح كه از خواب بيدار شديم متوجه شديم كه ننه سرما دوباره به شهرمون برگشته و با خودش كلي برف آورده....ناديا جون خيلي خوشحال شد و همش از پنجره بيرون رو نگاه ميكرد و روز جمعه وقتي كه داشتيم به خونه عمميرفتيم تا ناديا با نگين بازي بكنه,توي راه بابايي ماشين رو نگه داشت و من و ناديا رفتيم توي يه پارك و يكم برف بازي كرديم...

و حالا يكم از نليا بگم:نليا جونم از عسل هم شيرين تر شده...و غير از 7 تا دندوني كه داشت 3تاي ديگه هم داره در مياره.شيطونياش خيلي زياد شده

كلماتي كه ميتونه  به زبون خودمون تو سن 1 سال و 5 ماه بگه:      مهِ مهِ:مامان        بهَ بهَ:بابا        دَ:دست          دودو:جوجو         آدو:بگير           ادِن:بده         موُ:ايناهاش         نه.:نه                   و ميتونه يه بووووس خوشكل صدا دار از راه دور بدهماچ

در ضمن امروز 21 اسفند1391 تولد بابا جووون هم هست...تولدت مبارك باباييهورا 

                                                                         چند تا عكس هم تو ادامه مطلبه...

برف بازی.پنجشنبه .اسفند 91

نادیا و نگین ...به قول نادیا جونم (نگین ِ عمه)

اینم از روز جمعه که بعد 1 هفته رفتیم خونه مامانی و من و بابا دو تا سینی فر پیتزا درست کردیمزبان

 

اينم از وقتي كه نليا وروجك لوازم آرايشمو كش ميره و ماتيك ميزنهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دخمل
21 اسفند 91 14:56
اول اینکه تولد بابایی مبارک
دوم اینکه آفرین به نادیا خانوم که نهال کاشته
و سوم اینکه آفرین به نلیا جون که یه پا آرایشگر حرفه ای هست
ای خدا این کلماتی که نلیا جون میگه به چه زبونیه آخه مثلا ایناهاش و بگیر! لپاشو می خورم ها!‍ از طرف من هم یه بوس خوشگل صدادار و از راه دور برای هر دو تا دخمل گل شما


ممنونم عزیزم....نلیا به زبان دری زرتشتی حرف میزنه تا خودش کم کم فارسی رو هم یاد بگیره....دخملتو ببووووس
متین مامی ایلیا
21 اسفند 91 15:12
چه گل خوشگلییییییییییییییییییییییییی مثل نادیا و نلیای عزیزم
ای وروجک بلا از الان آرایش میکنی خیلی دوست دارم وروجک
تولد بابایی هم مبارک


مرررررسی متین عزیزم دوستتون دارم
مامان اهورا
21 اسفند 91 22:22
ای دختر شیطون خوشگل. میری به وسایلای مامان دست میزنی . تو خوشگلی نیاز به این چیزا نداری عسلم. نیلوفر جون این روزا خیلی با تاخیر میایی .


سلام عزیزم...مرسی که به ما سر میزنی...آره دوستم آخه قراره دوباره اثاث کشی کنیم واسه همین مشغول تعمیرات خونه جدید هستیم...البته خودمم یکم تنبل شدم
مامان آرینا مو فرفری
22 اسفند 91 16:08
چه گل خوشگلی کاشتی نادیاجون
نلیا جون شما هم که حسابی شیرین زبون و شیطون بلا شدی
تولد بابائی مبارک


ممنووووون خاله جون
متین مامی ایلیا
23 اسفند 91 14:01
سلام نیلوفر جونم، میخواستم بپرسم شما رو سفره هفت سین ماهی هم میذارید؟؟؟
برای من رسوم اصیل ایرانی خیلی مهمه برای همین مزاحمت شدم
نادیا و نلیای نانازم و از طرف من ببوس


سلام عزیزم....راستش ما ماهی میزاریم ولی قبل از اینکه بمیرن میریم توی حوض ها آزاد میکنیم...دیگه وجود ماهی سر سفره به عنوان نماد زندگی عادت شده
مامان سویل
28 اسفند 91 11:16
سلام نیلو جان دخملت خیلی ناز حرف میزنه:نادیا ونلیا رو از طرف من ببوسX

راستی تولد بابایی هم مبارک


مرسی عزیزم....تو هم سویل جونو ببوس