فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

دس دسی...بای بای

1392/8/4 19:19
571 بازدید
اشتراک گذاری

٢٦.تیر.١٣٩١

نلیا ٨ ماه و ١ هفته

عسل من حالا علاوه بر سینه خیز میتونه چهار دست و پا راه بره ...البته با تلاش فراوون و گاهی عقبکی

دس دسی

امروز فندوق مامان دس دسی کرد.هورا...الههههههههههههههههههی من فدات بشم عشق کوچولوی من...

دستاشو به هم میزنه و میگه دَ دَ ...قلب

فدای حرف زدنت بشم دختر نازم....ماچ

 

بای بای

دختر خوشکلم حالا میتونه بای بای کنهماچ...

وقتی که کسی داره میره و باهاش بای بای میکنه ...نلیا عسلی دستشو تکون میده و باهاش بای بای میکنهقلب...

ایشالا که خدا و فرشته هاش همیشه نگه دار نادیا و نلیای من و همه کوچولو ها باشن فرشته...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان امیر مهدی
26 تیر 91 16:07
امیدوارم تو زندگیت همیشه شاد باشی گلم


خیلی ممنون عزیزم...
مامان شهاب
27 تیر 91 10:03



ممنون
خاله ساناز
27 تیر 91 13:56
مامان نیلوفر آدرس وبلاگ ما عوض شد خوشحال میشیم سری بزنید


چشم عزیزم...ولی لطفا آدرس جدید رو بزار...آخه من از کجا پیداتون کنم
مامان سویل
27 تیر 91 16:46
خاله جون مر30که بهمون سر میزنین این بوس ها هم واسه نادیا ونلیا
مامان پریسا
27 تیر 91 20:25
افرین به نلیا جون.



مامان خورشید
27 تیر 91 20:46
عزیز خاله مبارک باشه چقدر کارای خوشمل خوشمل یاد گرفتی فرشته کوچولو دوست دارم


بله خاله جون....مرسی که اومدی پیشمون
مامان امیر مهدی
28 تیر 91 0:22
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه. لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir
مامان ریحان عسلی
28 تیر 91 1:47
سلام آفرین به نلیا جون چقدر این اولین ها لذت بخشه خدا نگهدارش باشه براتون
سودابه
28 تیر 91 19:33
این روزا روزای پر خاطره ایه برای شما و تغییرات اندک اندک و آروم آروم زیبایی که نشون میده بچه های نازمون دارن بزرگ میشن . خدا حفظش کنه .
مامان آرتین
28 تیر 91 20:06
آفرین دخمل نازم
مامان ثنا و ثمین
29 تیر 91 1:22
ماشااله به نلیا جون.آفرین
بابای دوقلوها
29 تیر 91 18:17
هوووووووووورا
پس فسقلک حسابی بزرگ شده
انشالله همیشه شاد و سلامت باشید فسقلکا


بلهههه...مرسی عمویی
متین مامی ایلیا
29 تیر 91 20:37
افرین دخمل باهوووووووووووووووووووووووووووش دوست دارم نفس کوچولو


دوست دارم خاله جونم