فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نلیا جان 8 ماهه شد...

1392/8/4 19:19
1,132 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم نلیا امروز در 19 تیر 1390 در ساعت 9:35 دقیقه صبح ...8 ماهه شد.

  

چقدر زود گذشتن... روزهای اول تولدت...اون 5 روز اول زندگیت که با هم تو بیمارستان موندیم ...همون روزایی که صبحها و شبهاش من با تموم دردی که داشتم با صدای گریه هر نوزادی به خیال اینکه شاید کوچولوی من باشه از اون سر بیمارستان به اتاق نوزاد ها میرفتم و میدیدم تو توی خواب نازی...

اونقدر ریز بودی که میترسیدم بهت دست بزنم...پرستارا با یه دست میگرفتنت و من همش دلهره داشتم که یه وقت نندازنت...عشق من تو خیلی تنبل بودی و همش خواب بودی... شاید باورت نشه ولی حتی وقتی حمومت میکردن هم خواب بودی و بیدار نمیشدی و دکتر به کف پاهای نازت تلنگر میزد تا بیدار بشی و شیر بخوری....

تا قبل از اون 5 روزی که تو بیمارستان بودم و نادیا رو ندیدم فکر میکردم که نادیا خیلی کوچولوئه ولی روز آخر که بابایی نادیا رو آورده بود بیمارستان...چون 5 روز نلیا رو دیده بودم و دیده بودم که چقدر کوچولوئه وقتی نادیا رو دیدم تازه فهمیدم که وااای خدای من نادیا چقدر بزرگ شده...وقتی نادیا رو دیدم کلی گریه کردم...بگذریم...

حالا نلیای من هم داره بزرگ میشه...راستش یه جورایی دلم نمیخواد این روزا بگذرن دلم واسه این روزا تنگ میشه...شاید شما مامانا درک کنین چی میگم...

ولی به هر حال زمان در گذره و از دست من کاری بر نمیاد تنهای کاری که میتونم بکنم اینه که دعا کنم و از خدا بهترینها رو برای دخترای عزیزم بخوام...بهترین از هر چیزی تو دنیا...

 

 

کلوچه من در 8 ماهگی203410_girl_with_butter.gif...

1.نلیا جونم از اواسط ماه 7 تونست کلمات..مِ مِ(مامان)   بَ بَ(بابا) رو به زبون خودمون (همونجوری که تایپ کردم)بگهbaby20.gif ...

2.نلیا جونم میتونه به تنهایی بشینه baby19.gif...

3.نلیا جونم میتونه به حالت چهار دست و پا در بیاد(ولی هنوز نمیتونه راه بره)baby21.gif...

4.نلیا جونم  سینه خیز میره ولی بیشتر عقبکی baby17.gif...

٥.با مهارت خاصی شست پاشو میخوره22.gif...

6.عاشق اینه که دور خودش پارچه بپیچه23.gif...

اینم از پیشرفت های عشق کوچولوی من...bebe32.gif

عکسهای 8 ماهگی نلیا در ادامه مطلب...

ني ني شكلكني ني شكلك

 ني ني شكلك

ني ني شكلك

ني ني شكلك

ني ني شكلك٨ ماهگیت مبارک فندوق من...ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

متین مامی ایلیا
19 تیر 91 13:52
8 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک نفس کوچوووووووووووووووووووووووووووووووولوی من


مرررسی خاله جون مهربون
مامان کوروش
19 تیر 91 13:59
سلام نیلوفر جون منم عین تو ام دلم واقعا واسه این روزهای کوروش تنگ میشه چه کنیم که زندگی همینه راستی چرا 5 روز موندی بیمارستان وای خیلی بده
نلیا جون هشت ماهگیت مبارک انشالله 120 ساله بشی عزیزم


کاملا درکت میکنم...نلیا که به دنیا اومد به هوای محیط حساسیت نشون داد و 3 روز تو دستگاه اکسیژن بود روز اول تولدش هم دکتر اجازه نداد بهش شیر بدم... و بعدشم زردی گرفت و خلاصه 5روز بیمارستان بودیم
هنگامه
19 تیر 91 15:03
ای جونم...چقدعسلن
ایشاا...دخترای گلت همیشه شاد وسلامت باشن


ممنون از حظورتون
ترانه
19 تیر 91 15:15
سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارین
آرزوی بهترین ها رو برای نلیا و نادیا جون در کنار پدر و مادر مهربونشون دارم
دوس داشتین به وب منم سر بزنین
راستی یه سوال؟شما میدونین در تهران کجا میتونم لباس هندی مجلسی بخرم؟؟؟


ممنون از لطفت عزیزم..تو خیابون پیروزی یه مغازه هست

مامان آرتین
19 تیر 91 20:10
چه دخمل نازی
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم


عزیزم شما به جمع دوستای نادیاو نلیا اضافه شدین...
متین مامی ایلیا
20 تیر 91 1:00
آخی نیلوفر جون دلم یه جوری شد ، خیلی قشنگ نوشتی
فرشته کوچولو 8 ماهگیت مبارک


مرسی خاله جون...بووووس
آرام
20 تیر 91 11:42
هشت ماهگیت مبارک باشه خانوم
امروز چندبارعکسهای دخترای ماهت رودیدم, ایشالله که همیشه لبشون خندون ودلشون شادباشه کنارمامان وبابای خوبشون.


ممنون خانومی...لطف داری عزیزم
بابای دوقلوها
21 تیر 91 8:34
8 ماهگیت مبارک ملووسک
انشالله 150 ساله بشی


ملسی عمویی...
ساناز
21 تیر 91 19:22
مامان نیلوفر خوشحالم میشم به وبلاگ خواهرزاده های منم بیای وبخونی من لینکتون کردم دخترهای گلتم ببوس


حتما میام...شما هم لینک شدی
مامان انیسا
25 تیر 91 15:38
وایییییییییییی عزیزم چه کارایی بلدی! هشت ماهگیت مبارک گلم