فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

یه برگشت کوچولو....

1391/3/21 13:45
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام به همه ی شما دوستای خوبم و نی نی های نازتونماچقلب....

بالاخره اسباب کشی ما تموم شداوه و به خیابان پیروزی رفتیم و تو خونه جدیدمون مستقر شدیم.و الان همه چیز سر و سامون گرفته ولی یه مشکلی وجود داره اونم اینه که ما فعلا اونجا اینترنت نداریم..افسوس.خیلی دلم میخواست که بیام و عکسای جدید اینجا بزارم. ولی فعلا این امکان وجود نداره....الان هم من تو کافی نت نشستم و اومدم نی نی وبلاگ خیییییییییییلی دلم براتون تنگ شده بود...از همه دوستانی که تو این مدت سراغمون اومدن ممنونم...

نادیا تو خونه جدید یه دوست پیدا کرده که هر روز با هم بازی میکنن  ...نلیا جونم هم دیگه خانوم شده آخه ١٩ خرداد ٧ ماهه شد...

سعی میکنم هر چه زود تر اینترنت دار بشم...شاید یه ماهی طول بکشه....

٢٦ خرداد هم تولد خودمه نیشخندو من وارد ٢٢ سال میشم....هووووورااااااا تولدم مبارک

خیلی دوستتون دارم...من دیگه باید برم امیدوارم خیلی زود با اینترنت خونه بیام پیشتون...

byeeeeeeeeeee

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان کوروش
21 خرداد 91 14:50
سلام مبارک باشه بالاخره جا به جا شدی منتظرتیم زودتر بیا
ُسمیه
21 خرداد 91 15:19
سلام عزیزم خوبی خیلی خوشحالم تونستی غول شاخ اسباب کشی که همون چیدمان خونه است بشکنی . کوچولوهات خوبند . تولدتون هم مبارکه عزیزم . نی نی هاتونم ببوسید .
mamane radin
21 خرداد 91 16:13
خوش باشید به ما هم سر بزنید . www.radin2010.niniweblog.com
nadiya
21 خرداد 91 19:38
سلااااااااااااام مامان مهربون تو این مدت همش میومدم وسراغتونو میگرفتم اما الانم خوشحالم که مطلب جدید تو وبتون میبینم تولدتون مبارک باشه ایشالله دوباره بتونم به وبتون بیامو از نوشته ها وعکساتون لذت ببرم بازم تبریییییییییییییییییییییییک بوس بوس
مامان شهاب
21 خرداد 91 20:38
مبارک باشه یه عالمه
مامان نيكان و روهان
22 خرداد 91 8:45
عزيزم خونه نو مباركه به سلامتي راستي تولدتون رو هم پيشاپيش بهتون تبريك ميگم اميدوارم سايه اتون هميشه مستدعام باشه در كنار دختر كوچولوهاي قشنگتون و همينطور همسر گرامي.
مامان تیارا
22 خرداد 91 13:14
عزیزم .منزل نو مبارک .امیدوارم هر جا هستید در کنار فرشته هاتون سلامت وشاد باشید
مامان رويين
22 خرداد 91 14:04
ماشاالله چقدر اين دخترا بزرگ شدن من فقط 3 ماه نبودم
مامان رایا
23 خرداد 91 13:27
سلام تولدتون پیشاپیش مبارک . خدا دخترهای گلتون رو براتون نگه داره معلومه که شماهم مثل من زود ازدواج کردید که الان در 22 سالگی اینقدر از خیلی ها پیشگام ترید همیشه موفق باشید ممنون که به وبلاگ رایا سر می زنید .
مامان رایا
23 خرداد 91 13:28
راستی یادم رفت بگم خونه جدید مبارک
نگين
23 خرداد 91 15:53
سلام به سلامتي كه اسباب كشي كرديد و مستقر شديد. مشكل اينترنتتون حل شد خبر بديد عكسهاي جديد و مطالب جديدتون رو ببينيم و بخونيم .پيشاپيش تولدتون رو هم تبريك ميگم انشااله 120تا از اين تولدها بگيرين . بهترين ها تقديم شما و 2 غنچه گل و خونواده ي محترمتون. پاينده باشيد.
مرسدس
23 خرداد 91 20:03
سلااااااااام مامانی... من تازه با وبت آشنا شدم....خیلی باحاله...تو کی بچه دار شدی که تازه 22سالت شده و 2تا نی نی ناز داری؟؟؟؟؟ به دیدن منم بیا...
مامان رومینا
24 خرداد 91 12:16
خسته نباشی از خونه تکونی.پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120ساله شی و سایه ت بالا سر کوچولوهای نازت باشه
مامان شهاب
25 خرداد 91 10:30
تولدت مبارک خانم
پری
25 خرداد 91 23:19
نیلو فر جونم پیشا پیش تفولدت مبالک..... صد سال به این سال ها..
مانی محیا
27 خرداد 91 10:52
ایشاله تو این خونه همش شادی باشه..خسته نباشی
متین مامی ایلیا
28 خرداد 91 1:17
زوووووووووووووووووووووووووووووود بیا دلم تنگ شده بووووووووووووووووووووووووووس واسه دوست جونم و وروجکا
مامان کوروش
31 خرداد 91 16:55
سلام کجایی دختر دلمون تنگید زودتر بیا راستی تولدت مبارک امیدوارم 120 ساله بشی
mami neda
31 خرداد 91 21:01
سلام سلام خسته نباشی عزیزمممم.. مبارک باشه دوستم من خوب خیابون پیروزی رو میشناسم و کلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خاطره ازش دارممممممممم وای دلم یه جوری شد تنگ شده شدیدااااااا راستی خونه ی خواهرم هم همونجاس ایشالا همیشه خوش وخرم باشی و به زودی با عکسای جدیدی بر گردییییییی بووووووووووووووووووووووووس
نگار(مامان سام)
2 تیر 91 9:42
سلام مبارکه عزیزم بالاخره رفتی خونه جدید و راحت شدی.ایشالله به زودی اینترنتتون هم راه میافته.
نازنین جون
2 تیر 91 12:54
خوشگله وبت پیش ما هم بیاین
پری
2 تیر 91 15:29
سلام ...چطوری؟

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
تولدت مبارک


مررررررسی عزیزم
زهرا _ مامان مریم گلی
5 تیر 91 13:00
سلام عزیز مممم دلم براتوتن تنگولیده بود اومدم یه شکم سیر جوجوی خوشگل ببینم شما هم که مث من سرتون شلوغ شده....واقعا خیلی سخته...میدونم!هر جا هستی خوب و خوش و سلامت باشی دوستم...
مامان رومینا
5 تیر 91 13:16
:نیستی خانمی
مامان کوروش
5 تیر 91 14:52
نیومدی هنوز


سلام عزیزم ....دلم واستون یه ذره شده...تا چند روز دیگه اینترنتمون وصل میشه....میام پیشت
مامان پریسا
5 تیر 91 17:34
مبارک باشه. دل ما هم براتون خیلی تنگ شده. زودی بیاین
مامان سويل
7 تیر 91 20:04
سلام عزيزم خوبي دخترت خيلي ماهه ماشاله
مامي سويل
7 تیر 91 20:05
عزيزم ببخش دير اومدم تولدت مبارك راستي تولد منم27 خرداد بود