فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

اثاث کشی...

1391/3/8 18:44
671 بازدید
اشتراک گذاری

  چند روزه که در گیر کارای خونه هستم...آخه قراره تا یکی دو هفته آینده اثاث کشی کنیم و بریم خونه جدید...         

 

نادیا هم این وسطا حسابی سر صدا و شیطونی میکنه...واسه همین گاهی میره خونه مامانی  و اونجا تو حیاط مشغوله....

خونه ی پدر بزرگم تو خیابون پیروزی که ٣ سال پیش کوبیدن و ساختنش...جایی که ٦ سال اول زندگیمو اونجا بودم و کلی خاطره ازش دارم ...

البته اونجا رفتن کمی برامون سختهشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے چون هم من از مامانم دور میشم و هم همسری از کارش ولی خوب دیگه باید بریم...

اینجا خونمون بزرگ بود و کلی اسباب اثاثیه داریم ولی اونجا کوچیکه و موندم که وسایلمونو چیکارشون کنم...

به هر حال خونمون الان شده مثل بازار شامشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے  ....خیلی نامرتبه و منم حسااابی از این وضع کلافه شدم...

همسری هم درگیر کارای خونه جدیده...صبح اینجوری میره...شب اینجوری میاد

ایشالا که زودی کارامون رو به را بشه شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے بازم بتونم تند تند آپ کنم...

همین دیگه دوستای گلم...

فعلا باااااااایشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان کوروش
8 خرداد 91 20:10
نیلوفر جون سلام وخسته نباشی توی این اوضاع شلوغ پلوغی زودتر بری وجابه جا بشی تا خیالت راحت بشه گلدونه هاتو ببوس


مرسی عزیزم..آره خدا کنه زودتر تموم شه
مامان آرینا موفرفری
9 خرداد 91 0:52
وای گفتی اثاث کشی .ما هم تا چند روز دیگه باید مثله شما اثاث کشی کنیم.
تنها ناراحتیم اینکه با آرینای شیطون بلا چکار کنم همینجوری سر همه وسایلمون می رفت وای به روزی که تمام اثاثمون پخش و پلا باشه تا جاگیر بشیم.


وااای شما هم؟؟/خیلی سخته ...ایشالا به سلامتی عزیزم...شیطون بلا رو ببووووس


بابای دوقلوها
9 خرداد 91 7:16
خسته نباشید واقعا،
امیدوارم به سلامتی اسباب کشی کنید و تو خونه جدید سالهای سال به شادی زندگی کنید
گلی های عموو رو ببوسید


خیلی ممنون عمویی...شما هم دخمل خوشکلا رو ببوسین
آرام
9 خرداد 91 11:33
به سلامتی ایشالله با خوبی وخوشی جابجا بشد, اماواقعا اسباب کشی با بچه کوچیک و کلی وسیله آسون نیست


ممنون عزیزم...بله آسون نیست ولی خدا رو شکر مامانم کمکم میکنه
afshin
9 خرداد 91 23:28
درود به تو : نشان شیر و خورشید یک نشان ملی است و بس ! به این سند بنگرید تا به همه­ ی حرف و حدیث­ها در این زمینه پایان دهیم . درفش شير و خورشيد نشان به هيچ گروه و حکومتي تعلق ندارد بلکه نشانيست ملي . سر بزن .....
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 9:35
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان یاسین و ستایش
10 خرداد 91 18:25
سلام مامان خوب انشالا به زودی خدمت می رسم از وبلاگتون بازدید کردم وبلاگ خیلی خوبی دارید من یه مشکل کامپیوتری دارم که نمی تونم فعالا سر بزنم الان هم از کامپیوتر یکی از دوستان وبلاگی برای شما پیغام می گذارم امیدوارم مشکل کامپیوترم هر چه زودتر حل بشه تا بتونم دوباره فعالیت کنم
نادیا
11 خرداد 91 14:37
سلام مامان مهربون خونه جدید مبارک باشه دلم واسه عکسای بامزه ی نلیاجوووووووووووووون تنگ شده امیدوارم عکسای جدیدشو ببینیم
موفق وسربلندباشین


سلام عزیزم...لطف درای عزیزم...سعی میکنم قبل از جابه جایی از دخملیام عکس بزارم...
ممنون
من و مامان و بابام
11 خرداد 91 16:14
سلام عزیزم خسته نباشی ، ایشالا به سلامتی زود جا به جا میشی و زودتر وبلاگ دخملای خوشملتو آپ میکنی . این واسه نادیا جون اینم واسه نلیا جون .


ممنون از حظورتون عزیزم....
پری
11 خرداد 91 23:07
به سلامتی


مرسییییییی پری جون جوننننم.....ببخشینا ولی هنوز بلاگفا بهم کد نمیده که نظر بزارم...
مامان شهاب
12 خرداد 91 5:30
اسباب کشی هم سخته هم لذتبخش
دارم تصور می کنم خونه پر از وسیله دخترای جییییییییییگرت هم اون وسط چه حالی می کن[


درست میگی عزیزم....هههه
مامان رومینا
12 خرداد 91 12:16
ب سلامتی.خونه جدید مبارک.ایشالا زودی کارا ردیف شه