فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

اولین خرابکاری نلیا طلا...

1392/8/4 19:17
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پای نت بودم که دیدم یه صدای خش خشی داره میادسوال...چون باد میومد گفتم شاید صدای اونه که یه چیزی رو تکون میده...ولی بعدش دیدم نهمتفکر ...بهش نمیخوره صدای باد باشهابرو...

رفتم دیدم بلللللهههه نلیا خانومه که افتاده به جون یکی از کتاب داستانای نادیا(البته مال بچگیای خودم بوده) و داره حسابی باهاش کشتی میگیره و پاره اش کردهساکت...

 clipartپس این شد اولین دسته گلی که خانوم ما تو 6 ماه و 1 هفته و 3 روزگی انجام داد...

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

اگه دوست دارین عکساشم ببینین بفرمایین داخل...

ساعت5. روز 31 اردیبهشت...

 و بعد از اون کتاب خودشو جلوش گذاشتم...

  

یکمی کشتی با کتاب کوچولوش که شکر خدا پارچه ایه...

  


  

و خوردن کتاب کوچولوش...

فکر کنم از مزه اش خوشش نیومد...

و در آخر اینجا خوابش برد....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

متین مامی ایلیا
31 اردیبهشت 91 20:14
رمزم همون قبلیه عزیزم خصوصی برات گذاشتم
این وروجک کم کم داره شیطون بلا میشه ها


مرسی بابت رمز...
متین مامی ایلیا
31 اردیبهشت 91 20:22
وای خدا نیلوفر جون عکس شما رو بالای وب دیدم چقدر نادیا شبیه خودته، معلوم شد خوشکلیاش به کی رفته
راستی شما متولد 70 هستی؟ پس واقعا مامان کوچولو هستیا، من فکر میکردم خودم سنم کم بود ایلیا رو به دنیا اوردم


مرسیی چشات خوشکل میبینه متین جونم....بله متولد 70 هستم
مامان کوروش
1 خرداد 91 14:38
به به نلیا ی شیطون چقدر تو نازی نیلوفر جون باید مواظب باشی از این به بعد داری از این شاه کار ها


هههه بله راست میگی ...دوباره شروع شد...
دخمل مهربون
1 خرداد 91 19:29
وای عزیز دلم نمیدونی که چقدر عاشق دخترتم
خیلیییییییییییییییییییییی خوشگل و ناز و تپلی هستش دلم میخواد بغلش کنم

نلیا خاله سودا میگه عاشقتم
نیلوفر جونم نمیدونم یادت هستش یا نه اون زمان که نلیا بدنیا اومد من تو سایت بهت تبریک گفتم و در مورد اسمش تاپیک زده بودی من اونجام چند تا اسم گفتم برات بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

مررررررررسی سئودا جونم....نلیا هم خاله شو خیلی دوست داره.....آره عزیزم یادمه...بوووووووووووس واسه تو ...
مامان آنیسا
2 خرداد 91 1:03
قربونت برم چقدر شیرینی عزیزم
مامان مسیحا
2 خرداد 91 17:14
سلام ماشاا... خیلی دختر خوشگلی دارین
خدا براتون حفظش کنه


ممنون عزیزم...
مامان پارسا جیگر
2 خرداد 91 18:34
ای جونم قربونت برم من اینا خرابکاری نیست که همش شیرین کاریه ما که لذت بردیم


خدا نکنه خااااله...ولی فکر کنم نادیا لذت زیادی نبرد...هههه
mami neda
2 خرداد 91 21:21
سلام عزیزمممممممممم... خوبی دخملی ها خوبن دلم براشون تنگیده حسابییییییییییی ببوسشون به زودی میام و سره فرصت وبشونو میخونممم
ای دخمل شیطون شیطنت از چشم هاش معلومه هاااااااااااا بووووووووووس جیگر


واااایی ندا جونم مرسی...منتظرما دوستم...
پسرای عسلتو ببووس
بابای دوقلوها
3 خرداد 91 14:23
مامانی مزاحم کالم نشووو دیگه، خو دالم کتاب میخونم از هل جاش خوشم نیاد حذفش میکنم.
خودتم تو کامپولیت از عسکایی که خوشت نیاد حذف میکنی.

چقدم خوردنی شدی تو این عکس عمووووییی



چشم ببخشییییید....
النا (نی نی سایت)
6 خرداد 91 15:36
خیلی شیرین دسته گل به آب داده

ماشالله به این نلیا گـــــــــــــــــــــل




هههه النا جونD:مرسییی
مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 17:33
ای جونم فدای خودتو خرابکاریات عروسک ناز


خدا نکنه خاله جووونش
پری
8 خرداد 91 14:23
________**L**___________****L*** _______ ______LOVE*LOVE________LOVE***LOVE _____ _____LOVE****LOVE_____LOVE*****LOVE ____ _____LOVE******LOVE___LOVE*****LOVE ____ _____LOVE*******LOVE_LOVE******LOVE ____ ______LOVE*********LOVE*******LOVE _____ _______LOVE******************LOVE ______ _________LOVE***************LOVE _______ ____________LOVE***********LOVE ________ _______________LOVE******LOVE __________ _________________LOVE**LOVE ____________ __________________LOVELOVE _____________ ___________________**E** _______________ ___________________**** ________________ ___________________** __________________ ___________________* ___________________ __________________*_____________________ ___________________________________
پری
11 خرداد 91 23:17
____________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!


ببووووووووووووووووووووس