فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

سپندارمذگان تو خونه ی ما...

1390/11/30 10:33
1,421 بازدید
اشتراک گذاری

 29 بهمن جشن سپندارمذگان...روز عشق ایرانی که ریشه در تاریخ کشورمان دارد... که البته در اصل این جشن  5 اسفند ماه بوده که بعد ها با تغییراتی که در تقویم ایرانی رخ داد این جشن به 29 بهمن افتاد...

ما جمعه شب به خانه ی مادر بزرگهای من رفتیم و براشون هدیه بردیم...و شنبه 29 بهمن تو خونه جشن گرفتیم...شوهر جونم همراه خواهرم رفت و برای من و مادرم هدیه خرید. وهمینطور کیک و شام...

شام مرغ سوخاری بود و بعد از اون کیک بریدیم و به خاطر نادیا جون فشفشه و یه آتیش بازی کوچولو رو کیک هم داشتیم....

نادیا جونم خیلی خوشحال شد و کلی برامون رقصید و نلیا جونم همش نگاهش به نادیا و ورجه وورجه هاش بود..

و شب تموم شد...

                                                                           عکساها در ادامه مطلب... 

 

نادیا و نلیا با مامان جونم...

 

کیک و شمع 29 بهمن...

 

نلیا عسلی که داره آتیش بازی رو میبینه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیر حسین
30 بهمن 90 16:02
سلام ، من شما را لینک کردم . الان نادیا ونلیا جز دوستان من شدند .
مامان حنا
1 اسفند 90 6:13
عزیزم ایشالله همیشه به جشنو خوشی باشید خوبه که مناسبتهای ایرانی رو به جا میارید نادیا و نلیا جون توی عکسا خیلی ناز شدن خدا سایه مادرتون رو هم ار سرتون کم نکنه نادیاو نلیای گلم رو ببوسین
مامان شايان و پرنيا
1 اسفند 90 10:48
واي خداااااااا چقدر عسلن نليا کپلچه هزار ماشالله
شیپلپلون
3 اسفند 90 11:02
سپندارمذگانتون مبارک ایشالله عشق و مهرتون پایدار باشه دخترای گلمون هم زیر سایتون باشن


ممنون عزیزم به شما هم مبارک باشه...
مامان ثنا و ثمین
4 اسفند 90 1:35
آفرین به شما که این مناسبتها رو مهم میدونید و به بچه هاتون هم یاد میدین
ثمين
5 اسفند 90 0:15
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
پری
14 فروردین 91 20:58
روز مادر بر همه مامانا مبارک..