فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نلیا کتاب میخونه...

1390/11/23 14:42
611 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی نلیای ٣ ماه و ٢ روزه کتاب پارچه ایشو میبینه ...

 .این دیگه چیه جلوم گذاشتن ! باید چیکارش کنم؟؟؟شِکـْـلـَکْ
 هآے خآنومے  به حق چیزای ندیده!!!

 

ااااااااا چقدر سر و صدا میکنین بزارین ببینم باید با این چیکار کنم...

 

این دیگه چه موجودیه؟ شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے بزار بیشتر دقت کنم!!!شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے واااا من که تا حالا همچین چیزی ندیدم...

 

هیییییس موضوع جالب شده...

 

و پایان خوش داستان...خوب شد تموم شد دیگه خسته شدم...

 

حالا دیگه برم سر تلوزیون دیدنم... خدایی تلوزیون باحال تره آخه رنگی رنگی تره تازشم تکون تکون میخوره....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهه
23 بهمن 90 13:39
جه دخترای نازی. ایشالا همیشه سالم باشن . سایه پدر و مادر بالای سرشووون
مامان حنا
24 بهمن 90 2:08
ای جونم
عزیزم نلیا جونم کتاب خون شده آفرین به این دختر خوب که از الان کتاب مطالعه میکنه
خانومی خوب کاری میکنین که فکرشو و چشماشو عادت میدید به کتاب
راستی رمزو براتون ارسال کردم دیدید
نادیا و نلیا جون رو ببوسید


بله عزیزم رمز رو دیدم ...ممنون
مامان آرینا موفرفری
24 بهمن 90 2:33
نلیا جون کتاب خون خاله.یه عالمه
مامان شراره
24 بهمن 90 20:05
ای جانم خانوم دکتر اینده روببینازالان عاشق مطالعه است خانوم خانوما
مامان پریسا
25 بهمن 90 1:22
خسته نباشی گلم.
مامان اميرعلي
26 بهمن 90 18:36
عزيزم چه نازم کتاب ميخونه
نگار(مامان سام)
27 بهمن 90 10:33
از کتاب نلیا خیلی خوشم اومد باید واسه سام هم بگیرم.کتابای سام اینجوری نیستن.
بابای دوقلوها
27 بهمن 90 10:55
خیلی جالب بود. آفرین نلیا جان گل بوس
samaneh
27 بهمن 90 18:54
جونم چه جیگرییییییییییییییی چه عسلیییییییییییییییییییی ماشاالله اوووووووووووووووووووووووم
دیناز
27 بهمن 90 22:04
ای جانم چه دانشمندی شده.نوموخذو به دتگون جوون و خش خاد جی بو . اگه یازد اومی بیو اد وینیم . من چند بار اومدم بلاگت اجازه نمیداد کامنت بزارم


اگه اومییم حتمن تویه دو ووینه...مرسی که به مو سر کوزید.دیانا رو وبوس....
مامان تیارا
29 بهمن 90 8:37
ووووووووووی فدات
مامان پارسا جیگر
3 اسفند 90 13:57
سلام چه دخترای نازی، نلیا جونم چه متفکر و با دقت کتاب می خونه نادیا هم که فکر کنم در آینده آرایشگر خوبی بشه با اون سبک کوتاه کردن موهاش الهی همیشه سالم و سرحال باشند


ممنون که بهمون سر زدی عزیزم...
سئودا
10 اسفند 90 14:31
وااااااااااااای چقدرررررررررررررررررررررر نازززززززززززززززززه قربونش برمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بووووووووووووووووووووووووووووس برای دو تا خواهر و مخصوصا مامانشون


مررررررررررررررسی سئودا جوووووونم....بوس
سئودااااا
15 اسفند 90 19:22
عزیزم لینک کردم خوشحال میشم به وبم سر بزنی بوووووووس


حتما عزیز دلم...