فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

کار جالب نادیا...قطره آهن نلیا

1390/11/15 19:39
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 14 بهمن...

نلیا 2 ماه و 24 روز داره... شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےعزیز دلم دیگه میتونه علاوه بر مولتی ویتامین قطره آهن هم بخوره...امروز قطره آهن رو براش شروع کردم...روزی 10 قطره...

zibazibaziba

نادیا امروز یه کار جالب کرد که خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد...من داشتم نلیا رو خواب میکردم ز و وقتی کارم تموم شد رفتم تو حموم و دیدم نادیا خانوم قیچی رو برداشته و جلوی موهاشو کوتاه کردهز...اومدم دعواش کنم که خندم گرفت.. .خوب شد که خیلی زیاد نزده بود و چیزی معلوم نبود...

همینطور که میبینید جلوی موهاشو زده شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےو همونطور که از قیافش معلومه خودشو زده به بیخیالی...شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

فقط کافیه چشم ازش بردارم تا یه شوک جدید بهم بده....ز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حنا
16 بهمن 90 0:34
عززززیییییییییزززززززززم نادیا جونم واسه خودش آرایشگری شده خوب کاری کردی دعواش نکردی اشکال نداره خوب بچست و تقلیدکار
نانازیا
16 بهمن 90 0:55
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
زهرا ـ مامان مریم گلی
16 بهمن 90 12:23
الهیییییی عزیزممممممم......وای منم اینجور مواقع میمونم بخندم یا دعوا کنم؟؟؟؟ خداروشکر که خیلی کوتاه نکرد.... عکسای برنامه شم واقعا قشنگ بودددد....مریمم یه سری همین کارو کرد درست وقتی همه بچه ها رو سن رفتن برای رقص اون لج کرد و نرفت.... ببوسشون این 2 تا پرنسس نازوووو
مامان شايان و پرنيا
16 بهمن 90 14:15
اي جاننننن



خيلي بامزن اين کوچولوها ..


ممنون لطف دارین...
faeqeh
16 بهمن 90 14:42

منم بچه بودم این کارو کردم
الان فهمیدم شما هم نینی سایتی هستین


بله من نیلو(مامی نادیا و نلیا)تو نینی سایت هستم...
الهام مامان رامیلا
16 بهمن 90 14:45
ای جانم به این نادیا خوشگله خیلی جالب بود ببوسشون این دوتا فرشته رو


مرسی عزیزم..
مامان پریسا
17 بهمن 90 11:22
عزیم. برای قطره اهن زود نیست؟ اخه به من گفتن از 6 ماهگی شروع کنم.
واااااای خدا رحم کرده به این دخمل شیطون. اگر قیچی....... وای


نلیا رو دکترش گفت الان میتونه بخوره...
در باره نادیا هم درسته منم از همین ترسیدم...