فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نادیا جون و اجرای برنامه....

1390/11/18 13:01
649 بازدید
اشتراک گذاری

به مناسبت ٢٢ بهمن نادیا جونم روز ١٣بهمن از طرف مهد برنامه اجرای سرود و رقص داشت...ما یه کم دیر آماده شدیم و ترافیک هم بود niniweblog.comبرای همین بین راه از ماشین بابا پیاده شدیم و تا سالن دویدیم و از شانس ما همون موقع هم باد سرد و شدیدی میوزید .برنامه ساعت٥:٣٠شروع میشد و ما ساعت ٥:١٥ به سالن خسروی رسیدیم و دیدیم خیلی هم دیر نشده لباس فرم نادیا رو تنش کردم ولی وقتی نادیا رو بردن که کنار دوستاش باشه گریه کرد فکر کنم ترسیده بود....خلاصه با کلی اصرار آرومش کردیم و راضی شد با دوستاش بره بالای سن...دختر نازم یک سرود فارسی و یک سرود انگلیسی رو کامل و قشنگ اجرا کرد ....niniweblog.com

                                                                                   بقیه ماجرا در ادامه مطلب...   

اونی دورش خط قرمز داره نادیا جونه و اونی که خط آبی داره دختر عمش نگین....همونطور که میبینین معلومه که نادیا دوست نداره اونجا باشه ولی وقتی شروع به خوندن کردن خوب شد...ز

ولی وقتی پایین اومد بازم شروع به گریه کرد و میخواست بره خونه... مربی گفت لباس رقص تنش کنیم ...ما هم با یه وضعی این کارو کردیم ولی نادیا واسه رقصیدن بالا نرفت که نرفت...خاله فرحناز که مربیشه بهم گفت:حرف حرف خودشه...و درست هم گفت و تا آخر بغل باباییش موند...خیلی ناراحت شدمniniweblog.com چون نادیا جونم رقص خیلی خوبی میکرد niniweblog.comولی حیف شد...

اینم از دخترم که برای رقص آمادش کردیم...

و چون نلیا تو خونه پیش مامانی بودز  ما بعد از تموم شدن کار نادیا برگشتیم خونه و من برای اجرای سرودش بهش یه عروسک هدیه دادم...ز

اینم از برنامه نادیا به مناسبت ٢٢بهمن... ز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرحسین
14 بهمن 90 17:53
سلام ، مرسی که سر می زنید . من لینکتون کردم . نادیا و نلیا همیشه سلامت باشید در پناه ایزد یکتا .
مامان تیارا
15 بهمن 90 9:35
آفرین .ماشاءاله به این دخمل ناز وباهوش گریه هم که طبیعیه تا حدی .آخه هنوز کوچولوست این دخمل ناناز.بوس .بوس
مامان حنا
16 بهمن 90 0:40
عزیز دلم آفرین به نادیای گلم که سرودش رو خوب اجرا کرد گریه کردنش هم مشکلی نداره خوب هل شده واسه نادیا جون زوده که بخواد اعتماد به نفس کامل داشته باشه دخمل گلمون کوچیکه خوب ولی خوب شهامت داشت سرودشو اجرا کرد نادیا جون می بوسمت و این گلها هم هدیه من به شما
مامان ثنا و ثمین
25 بهمن 90 8:35
آفرین به نادیا جونم.امیدوارم که همیشه موفق و شاد باشی