فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

عکسهای آغاز 4 سالگی نادیا

1392/8/4 16:01
1,971 بازدید
اشتراک گذاری
 

دختر عزیزم...امروز صبح ساعت9:5 دقیقه تو  وارد چهارمین سال زندگیت شدی...مبارکت باشه عشق من...

زیبا

اولین روزی که فرشته ی زمستونی من به این دنیا اومد...

   زیبا    

و 3 سال گذشت...

امروز صبح بالاخره بعد از حدود 2 هفته که مریض بود رفت مهد کودک و یه جعبه شکلات به مناسبت تولدش برای دوستاش برد.

 وقتی نادیا به مهد رفت مامانی و خاله جووون به خونمون اومدن و من وخاله جون رفتیم تا برای نادیا کادو بخریم... ساعت 12 به خونه اومدیم و نادیا هم ساعت 12:10 از مهد به خونه برگشت ... و خونه رو تزیین شده دید و خیلی خوشحال شد و ذوق کرد...

و قبل از شروع جشن تولد کوچیکش این عکسها رو گرفتیم...

ادامه عکسهای خوشکل نادیا جونم رو ببینید...

                                                                 بقیه عکسهای نادیا جون در ادامه مطلب...

مرسی که عکسای دختر خوشکلمو دیدین...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مونا ( مامان النا)
3 بهمن 90 18:50
تولدت مبارک نادیا جونم ایشالله 120 ساله بشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی بوسسسسسسسسسسسس
مامان ثنا و ثمین
4 بهمن 90 1:52
تولد تولد تولدت مبارک
اینم یه بوس محکم همراه یه شاخه گل هدیه ی من و دخترام برای نادیا جونم


زهرا ـ مامان مریم گلی
4 بهمن 90 9:54
سلام گلم...چند وقت پیش یادمه کامنتتونو تو یه وبلاگی دیدم اگه اشتباه نکنم و اسمای قشنگ دخملیهاتون منو کشوند تا وبلاگتون....فقط یادم نیست کامنت گذاشتم یا نه؟یا اصلا صفحه اش وا نشد واسم؟نمیدونم...

ولی وقتی کامنتتونو دیدم تو وبلاگم واقعا خوشحال شدم که دوباره اومدم اینجا...

ماشاا... خدا براتون نگهشون داره....خیلی ماهن...خیلی....

تولد نادیا ی جیگگگگگرررررر هم مبارک باشه....

من عشق خونه های دخترونه ام...اصلا عقش دخترام....

ببوس جفتوشونو و با اجازه لینکتون میکنم.//


سلام عزیزم بله فکر میکنم نظر زیباتون رو گزاشته بودین...ممنون از لطفتون و اینکه لینکمون کردین...

مامان ریحانا
4 بهمن 90 11:03
سلام
تولدت مبارک نادیا جون
ایشالا 120 سالگیت
مرسی که به ما سر زدید


ممنون خاله جون ...
مامان پارسا
5 بهمن 90 13:33
خیلی خوشگل بودن انشاءلله 120 ساله بشه گل دخترمون


مرسی خاله ی مهربون
سپيده مامان هليا
5 بهمن 90 16:43
روزي که، تو اومدي روي زمين يه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتي بين آدما گل سر سبد بودي بين اونا تولدت مبارک عزيزم
ما مان سونیا
7 بهمن 90 11:04
تولد مبارک تولد مبارک انشاالله خداوند یک عمر پرعزت و عاقبت به خیررو قسمتت کنه عزیزم


ممنون خاله مهربون...
مامان نيكان و روهان
8 بهمن 90 14:53
به به چه عكسهاي قشنگي مثل خودش قشنگه چهار سالگيت هم مبارك باشه عزيزم.