فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نلیای 2 ماه و 10 روزه ی ما...

1392/8/4 19:11
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

نلیا خانوم من داره بزرگ میشه....

ziba

حالا دیگه خنده های قشنگش کاملا ارادی شدن...ziba  

چهره ی من رو از بقیه تشخیص میده...ziba  

صدا ها رو بهتر متوجه میشه و با صدای جغجغه هش آروم میشه....ziba  

صداهای بلند از خودش در میاره (مثل ذوق کردن)....ziba

خوابش کم شده و بیشتر روز رو بیداره....ziba    

زیبا   زیبا   زیبازیبا  زیبا 

اینا هم جغجغه هایی هستن که وقتی نلیا تو دلم بود باباش از هند براش آورده بود...

     زیبا

زیبازیبا   زیبا      زیبا     زیبازیبا       زیبا    زیبا      زیبا

این هم جدیدترین عکس نلیا در ٢ ماه و ٩ روزگی

  زیبا

 زیبا عاشقتم دخترمزیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حنا
30 دی 90 4:00
عززززززززززززیییییییییزززززززززززم
ایشالله زودی بزرگ میشه و واسه خودش خانومی میشه
از طرف من از اون لپای توپولش حکم ماچش کن اسپند هم یادت نره خدا از چشم بد حفظش کنه


مرسی عزیزم...
مامان شراره
2 بهمن 90 1:15
سلام مامان دوتا فرشته خوشگل.ماشالله به دختراتون.منم مامان دوتا دختر هستم.وروزی هزار بارخداروشکر میکنم.


ممنون عزیزم خدا دختراتون رو حفظ کنه...