فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

تازه ترین عکسهای نادیا و نلیا...

1390/10/23 14:10
1,441 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا از عکسای فرشته های من  که تا حالا تو وبلاگ گذاشته نشدن....

 

.                                  ziba   ziba

...نادیای من تو این عکس 2 سال و 9 ماه داره...

  ziba

ziba         

zibaziba

این عکسها رو آذر گرفتیم(روز بعد از شب چله)

      ziba

ziba  

زیبا

اینجا نلیا 57 روز داره(16 دی)

   ziba

ziba

 زیبا

 نلیا سرش رو بلند میکنه...چند روز مونده تا 2 ماهش بشه...

  ziba   

ziba

پاهای کوچولوی نلیا که قراره در آینده باهاشون قدمهای بزرگی برداره...

 دنیای زیبا

این عکسها مربوط به( 4 دی )ماهه...ما میخواستیم برای نلیا پاسپورت بگیریم و باید از صورت نازش عکس مینداختیم تا برای چاپ ببریم عکاسی...

در آخر بعد از کلی عکس که انداختیم این یکی خوب در اومد و این عکس رو برای پاسپورتش چاپ کردیم...

ziba 

لباسش رو هم برای این کار چند بار عوض کردم...و این عکس نشان دهنده ی خشم نلیاست...فکر کنم میخواد با پشت دست حسابمو برسه...

ziba    

آخر سر هم نادیا و نلیا با هم عکس گرفتن...

    ziba

ziba

نلیا کوچولو تو این عکسها 2 ماه و 3 روز داره....(22 دی)

ziba  

ziba

اینجا هم نادیا 2 سال و 11 ماه و 20 روزشه...(22دی)

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سپيده مامان هليا
22 دی 90 14:37
فرشته كوچولوهات خيلي نازن.ماشالله ناديا جون چه موهايي داره.نليا جونم كه خيلي خوشگله.به قول هليا خوشله

ممنون از لطفتون.آخیییی عزیزم... حرف زدن بچه ها تو این سن ها خیلی قشنگه...
مامان حنا
23 دی 90 6:00
ای جونم خدا حفظشون کنه عزیزم
واقعا دوتائیشون فرشته هستن مواظب گل دخترات باش ماشالله نادیا توی این سن چقدر بلنده خدا برات نگهشون داره گلم
ببببببببببوووووووووووووسسسسسسسسسس


ممنونم مامان حنای مهربون...
الهام مامان رامیلا
23 دی 90 13:42
نیلوفر جان خیلی قشنگ بود خدا نگهشون داره


مرسی عزیزم لطف دارین...
مامان زهرا نازنازی
25 دی 90 19:35
ماشاالله 1000 ماشالله
مامان نيكان و روهان
27 دی 90 13:48
خيلي قشنگ بود تمام عكسها به زيبايي فرشته كوچولوتون بود فرشته هاي كوچولو رو خدا حافظشون باشه.


لطف دارین عزیزم...مرسی که بهمون سر زدین...
مامان زینب
28 دی 90 13:23
وای خداااااا چقد نازن این دوتا...
من اول فک کردم دوقلوین(اسماشون رو که دیدم)
نادیا خیلی شبیه دختر دوستمه ....نمیدونم کجاش ولی تا دیدمش یاد اون افتادم...اسمش نورا هست....یه ÷ست گذاشته بودم از نمایشگاه عکس نورا...جدی شبیه هستنا جفتشون ناز و دوست داشتنی


ممنون عزیزم شما لطف دارین....
مامان ترنم
5 بهمن 90 10:58
خيلي نازن هم خودشان و هم اسمشان. خدا نگهدارشان باد.دلم مي خواد نليا را بوس تپل كنم... ازجانب من ببوسشان


ممنون عزیزم ...لطف دارین