فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

.....مهربان مادر من.....

1390/9/23 12:17
637 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان مادر من

ای من از مهر تو در جامه ی گرم

ای من از لطف تو در بستر ناز

هرگز از خویش مرا دور مساز

 

 

                                                                                                    بقیه در ادامه مطلب...

مهربان مادر من

ای من از مهر تو در جامه ی گرم

ای من از لطف تو در بستر ناز

هرگز از خویش مرا دور مساز

ای مرا مظهر ایمان و غرور

ای نگاه تو پر از گرمی و نور

ای صدای تو مرا روحنواز

هرگز از خویش مرا دور مساز

نازنین مادر من

من به گلزار وجود

چون گلی تشنه ی باران محبت هستم

 هرگز ای ابر پر از رحمت وعشق

نوگل تشنه ی خود را مبر از خاطر پاک

شیره ی جان تو بر رگ رگ جانم جاریست

قسمت میدهم ای از همه دنیا بهتر

به همان شیر محبت که مرا نوشاندی

به همان نغمه ی لالایی شبهای دراز

هرگز از خویش مرا دور مساز

........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)