فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

یک مهمان ناخوانده...عینک

1392/9/4 20:38
990 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هر چی تو صلاح میدونی همون بشه...خدا جونم همیشه هر چی ازت خواستم بهم دادی و هر چیزی هم که خوشم نیومده زود رفعش کردی...همیشه تو ناراحتی هام کنارم بودی و حرفامو گوش دادی...

نمیدونم چجوری بگم ...خوشحال که نیستم ولی خب ناشکری هم نمیکنم ...نادیای عزیزم یه مهمون داره رو چشمای قشنگش یه عینک کوچولو نشسته , دکتر میگه که موقتیه اگه تا یه مدت عینک بزنه نمره چشمش خوب میشه...

از تست تنبلی چشم کودکان که تو مهد گرفتن شروع شد و به اینجا رسید ....فقط خدا رو هزززززاران بار شکر که شمارش مثبته و با تغذیه بهبود پیدا میکنه...

وقتی فهمیدم  چشمای قشنگش باید بره پشت شیشه عینک 4 ,5 روز پشت هم گریه کردم و هر شب بالای سرش دعا کردم و نذر کردم خوب بشه نذرمو بدم...

از همه شما دوستای خوبم هم میخوام که تو دعاهاتون یه جایی هم برای نادیای من باز کنید و از خدا بخواهید که نمره چشمش خوب بشه و عینک رو از چشماش برداره...

 3.gif3.gif3.gif

حالا بزارید بگم که خود نادیا چقدر عینک دوس داره از وقتی با هم رفتیم براش قاب بگیریم و خودشو توی آینه دید همش میگه مثل خانوم دکترا شدم....منم یه مدت هست که تو مهد نادیا کمک مربی شدم و وقتی روز دوشنبه 4 آذر صبح اومد مهد عکس العمل دوستاشو دیدم یکی دوتاشون اول یه چیزایی گفتن...ولی اکثرا گفتن وای نادیا چقدر خوشکل شدی و منم میخوام و به منم عینکتو بده و از این حرفا که بچه ها میزنن و خدارو شکر روز اول خیلی هم براش بد نبود ....منم دیگه تصمیم گرفتم که با این مساله کنار بیام...

حالا چندتا عکس هم داریم...13.gif

14.gif

16.gif

و اینم سوغاتی های بابا از ترکیه که واسه بار دوم تور برده بودن اونجا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

علی
4 آذر 92 20:08
سلام دوست خوبم میشه این بنرو بزاری توی وبت ممنون گلم راستی ناقلا خیلی زیبا شده وبت
مامان اهورا
4 آذر 92 22:02
انشاله که چشمای قشنگش زود زود خوب میشه گلم اصلا ناراحت نباش ولی عینک هم بهش میادا
...مامان نیلوفر...
پاسخ
به امید خدا...مرسی
مامان لنا
5 آذر 92 8:30
فدات بشم عزیزم نگران نباش ایشالا بهتر می شه. عینک هم خیلی بهش میاد. تازه من همیشه دوست داشتم عینکی باشم. مرتب بزنه شماره ی عینکش بالا نمیره.
...مامان نیلوفر...
پاسخ
قربونت عزیزم...خخخخ جدی ولی من خوشم نمیومد از اولم
مامان کوروش
5 آذر 92 14:27
فدات بشم نادیا جونم چه با نمک شدی شدی عین یه موش کوچولو خوشگل سوغاتی ها هم مبارک باشه
...مامان نیلوفر...
پاسخ
تو مهد هم همه میگن بهش میاد...مرسی خاله
مامان کوروش
5 آذر 92 14:28
نیلوفر جون عزیزم توکلت به خدا باشه حتما بهتر میشه عزیزم یه مدت بزنه حتما به گفته دکتر بهتر میشه و عینک روبر میداره گلم خدا رو شکر کن این مشکل حتما حل میشه و دوباره دل قشنگت شاد میشه عزیزم
سعیده ، مامان هومان
5 آذر 92 23:24
نیلوفر جوووونم عزیزم می دونم خیلییییییییییی ناراحت کننده بوده ...اما حالا که خود دختر نازنینمون دوست داره و باهاش خب کنار اومده جاییییییییی بسی خرسندیه که اگه غیر از این بود خیلیییییییییییی بدتر میشد ...خدا رو هزار مرتبه شکر که به زودی هم همانطور که خودت گفتی رفع میشه ....ولی از همه اینا گذشته نادیا جووونم مث دکترا شده ...یه خانم دکتر خوشگل مهربون
...مامان نیلوفر...
پاسخ
آره درست میگی خدا رو شکر خودش مشکلی نداشته...
مامان فریده
6 آذر 92 20:45
ماشاالله به این عروسک های ناز و خوشگل من و اسرا جون از دیدن وبلاگ زبیاتون خیلی لذت بردیم دیگه مرتب بهتون سر می زنیم و براتون نظر های انرژی زا می زاریم ادرستون رو با اجازه لینک می کنیم شما هم لینک کنین و نظر بزارید ممنونم
...مامان نیلوفر...
پاسخ
شما لطف دارین چشم حتما میام پیشتون
مامان لنا
7 آذر 92 8:24
مامان لنا
7 آذر 92 8:50
نیلوفر جون من برنامه ی firefox دارم ولی اصلا نمی تونم از شکلک ها و تصاویرزیباساز و... استفاده کنم copy paste که می کنم می گه مرورگرفایرفاکس فعال نیست!!!! شما می تونین راهنماییم کنین؟ ممنون.
...مامان نیلوفر...
پاسخ
گلم منم وقتی که با موس pasteمیکنم این پیام رو میده ولی با کیبردctrl+v میزنم این کار رو انجام میده...
سارا مامان اهورا
7 آذر 92 11:03
عزیزم خودتو ناراحت نکن.انشاالله خیلی زود خوب میشه و دیگه برای هیچ وقت احتیاجش به عینک نمیافته
...مامان نیلوفر...
پاسخ
به امید خدا ایشالا
مامان مهدیس و ملیسا
7 آذر 92 12:41
سلام عزیزم ما برگشتیم خوبید خوشید چخبراااا
...مامان نیلوفر...
پاسخ
خوش اومدین عزیزم....سلــــــــامتی
جیران بخشنده
7 آذر 92 12:49
عزیزز دلم ایشالا زود تر خوب بشی خیلی هم بهت میاد خوشگل من من هم عینکی ام از کلاس سوم عینکی شدم وقتی بهم گفتن باید عینک بزنم تو همون مطب دکتر نشستم زارزار گریه کردم ولی خوب الان دیگه عادت کردم خداروشکر که نادیا عینک رو دوست داره راستی سوغاتی های خوشگلتون هم مبارک
...مامان نیلوفر...
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از نظر خوبت...
مامان سونیا
7 آذر 92 14:24
عزیزم توکل کن به خدا و خدا رو شاکر باش که در این غربالگری فهمیدی که چشم گل دختر ضعیف هست و الان عینک بزنه بهتر از این بود که کلی نمره چشمش بالا میرفت و توی درس خوندن مشکل پیدا میکرد و خدا رو شکر که گل دختر با عینک کنار اومده و به راحتی اون رو پذیرفته و شما هم باید حواست باشه که مرتب بزنه تا نمره چشمش بالا نره و بیشتر از این ضعیف نشه و این نمره فعلیشم با زدن مرتب عینک انشالله پائین میاد و چند سال دیگه نیاز به عینک نداره و بر فرض هم که داشته باشه شما برای چی خودت رو ناراحت میکنی خوب این همه ادم دارند عینک میزنند چیز بدی که نیست ولی انشالله که مرتب میزنه و چشمش تا چند سال دیگه خوب میشه
...مامان نیلوفر...
پاسخ
بله گلم درست میگی خیلی ها همین رو میگن...منم سعی کردم باهاش کنار بیام دیگه...به امید خدا....ممنون از نظرت دوستم
مامان شهاب
9 آذر 92 10:25
منم وقتی عینکی شدم خیلی غصه خوردم ولی خداروشکر می کنم که می بینم
لیلا جواهری
10 آذر 92 18:10
سلام عزیزم. ناراحت نباش اصلا. حتما بهتر میشه. سوغاتیها هم مبارک. چه شطرنج قشنگی
...مامان نیلوفر...
پاسخ
فک کنم باهاش کنار اومدم .مرسی گلم
سمیرا
10 آذر 92 23:43
ایشالله که هرچ زودتر تنبلی چشماش رفع بشه. نیلوفر جون خودت ک گفتی خدارو شکر با تغذیه و عینک رفع میشه. پس دیگه جای نگرانی نداره. یه مدتیه بعد تموم میشه
...مامان نیلوفر...
پاسخ
به امید خدا
مامان كياراد
12 آذر 92 0:09
چقدر بهت مياد عزيزم.......
مامان محمد و ساقی
13 آذر 92 0:29
کامنت من کو؟
...مامان نیلوفر...
پاسخ
کودومش
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 17:04
آخی...جونم!!!!!بهش میاد در عوض
خاله مینا
27 بهمن 92 14:38
نیلوجونم عینک ک غصه نداره تازه اگه مرتب استفاده کنه حتما تنبلی چشمش خوب میشه. منم عینکیم تازه