فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

تدارکات تولد

1392/8/15 15:41
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد دختر عزیزم نلیا جون نزدیکه...19 آبان نلیای من 2 ساله میشه..متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ.و ما تولد قشنگش رو روز 16 آبان پنجشنبه جشن خواهیم گرفت....منم این چند روز در گیر خرید و سفارش کیک و این کارا هستم...چون نلیا هنوز مهد نمیره واسه تولدش چند تا از دوستای نادیا جون رو دعوت کردیم....به امید خدا که همه چیز درست پیش بره و همه بچه ها بهشون خوش بگذره و سلامت برگردن خونه....تا بعدش دیگه من بیام و عکسهای تولد وکادوهای خوشکلشو رو بزارم...

البته اگه نلیا خانوم با این شیطناش بزاره ازش عکس بگیرم...

نادیا جون خیلی خوشحاله و امروز چهارشنبه به خانوم مربیش خاله یسنا گفته : من فردا نمیام مهد چون تولد داریم....خنثی ببین یعنی از الان واسه خودش نقشه کشیده که فردا نره مهدخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مانی محیا
15 آبان 92 13:24
پیشاپیش مبارک. ما که تو محرم اصلا تولد نداریم


ممنون.
مامان لنا
15 آبان 92 16:02
نلیای گلم تولدت پیشاپیش مبارک.
همیشه شاد باشی عزیزم.


خیلی ممنون خاله ی مهربون
جیران بخشنده
15 آبان 92 19:48
پیشاپیش تولدتو تبریک میگم نلیا جونم


مررررسی خاله جوووون
مامان كياراد
16 آبان 92 7:50
تولدت پيشاپيش مبارك نليا جون...
سلام ماماني مرسي كه به ما سرزديد خوشحال ميشم در جمع دوستان ما باشيد.....بازم پيش ما بياييد....


سلام گلم مرررررسی..خیلی خوشحال میشم با هم دوست باشیم
مامان نگار
16 آبان 92 10:57
به به تولد مبارک
ما منتظر عکسای قشنگتون هستیم ها


مرررسی چشم
مامان سونیا
16 آبان 92 13:53
پیشا پیش تولدت مبارک الهی صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی


مررررسی عزیز
لیلا جواهری
17 آبان 92 17:26
سلام عزیزم تولد نلیا جونم مبارک با آرین من تقریبا14 روز فرق داره یعنی کوچیک تره . تولد 100 سالگیش و موفقیتهاشو جشن بگیرید عزیزمراستی منم رمز ندارم


سلام عزیزم ...آخی نازی پس تقریبا هم سن هستن...ممنون گلم ...چشم الان میام
سعیده
17 آبان 92 20:04
مبارک مبارک تولدت مبارک ...منتظره عکسای خوشگلتون هستیم


مررررسی
مامان تینا و رایان
18 آبان 92 7:32
تولدش مبارک عزیزم زودی بیا عکسهاشو بزار ما که تو این ماه و ماه بعدی اصلا جشن نداریم راستی تونستی کیک سفارش بدی؟معمولا تو این ایام کیک تولد سخت گیر میاد


ممنون عزیزم ...بله کیک رو از قنادی ارمنی سفارش دادیم
مامان اهورا(شهرزاد)
18 آبان 92 8:52
نيلوووووووو بدو بيا تنبلي نكن بدو بيا از تولد اين فرشته كوشولو بگووووو قوووووووربونش برم من


چششششم عزیزم.خدا نکنه گلم
مامان رادمهر جوجو
18 آبان 92 12:17
عزیزم تولدش پیشاپیش مبارک الهی همه کارات خوب پیش بره و لذت همچین روزی رو ببری


ممنون عزیزم
مامان اهورا(شهرزاد)
18 آبان 92 15:06
من دو تا نظر گذاشته بودماااااااا


نظرات نبودن عزیزم....من چیزی ندیدم
مامان اهورا(شهرزاد)
18 آبان 92 15:07
ي عالمه تولدشو تبريك گفته بووووودم انشاله صد ساله بشه


مرررسی شهرزاد جووونم.
مامان لنا
18 آبان 92 16:50
نیلو جونم من عکس می خوااااااااااام


چششششم عزیزم
مامان اهورا(نرگس)
25 آبان 92 15:29
یه عالمه بوس واسه نلیای ملوس.
...مامان نیلوفر...
پاسخ
فدای تو