فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

بای بای لینک های خاموش....

1392/7/13 18:35
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم به خصوص شما عزیزایی که همیشه بهمون سر میزنید و ما رو تنها نمیزارید..

میخواستم بگم که منم مثل چندتا از مامانا ,تصمیم گرفتم کاری که خیلی وقته در نظرم هست رو انجام بدم (تقلب نکردما خودمم میخواستم این کارو بکنم ولی گفتم شاید بد بشهسوال) و لینکهایی که اصلا پیشمون نمیان (حتی با دعوتمنتظر)  و یا اینکه خیلی کم اسمشون تو نظرات دیده میشه رو از قسمت پیوندهام حذف کنم...

منم مثل همتون دلم میخواد وقتی برای کسی وقت میزارم و میرم بهش سر میزنم , اونم همین کارو انجام بده . مثل خودم که سعی میکنم همیشه بهتون سر بزنمقلب....اگر چه یه تعدادی از مامانا هم هستن که منتظرن تا اول من برم بعد که پیام منو دیدن تازه میان بهمون یه سری میزنن....

به هر حال من تعدادی از لینک ها رو حذف کردم و برای تعدادی هم هنوز شک دارم و اگه تا چند روز دیگه هم نیومدن مجبورم اونا رو هم حذف کنم....

و در آخر از شما دوستای خوبی که همیشه بهمون سر میزنید و بهمون لطف دارین تشکر میکنم....دوستــــــــــــتون دارمــــــــــــ

راستی پست قبلی تازست و هنوز داغه چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کوروش
13 مهر 92 19:14
نیلوفر جون پس کامنت من کو رمز رو هم واست فرستاده بودم




نمیدونم والا عزیزم...کامنتی نبود :|
لیلا جواهری
14 مهر 92 14:54
الهام مامان رامیلا
14 مهر 92 15:07
سلام نیلوفر جان بخدا شرمنده اینقدر کار دارم که دیر به دیر میرم پیش همه شما ببخشید بابا شما سر بزنید من شرمنده بشم منم بیام جواب بدم بازم شرمنده دخترای نازت رو ببوس عزیزممممممممممممم


خواهش میکنم عزیزم این چه حرفیه.....مرسی گلم
جیران بخشنده
14 مهر 92 19:14
گلای نازتون رو از طرف من ببوسید


مرسی عزیز دلم
مامان تینا و رایان
15 مهر 92 7:23
بله عزیزم حق دارید که این کارو بکنید..من از وقتی وبلاگم رو راه انداختم به این دلیل که خودمو موظف میدونستم که هر بار میام اینجا سر میزنم باید به همه دوستان سر بزنم تعداد زیادی لینک نکردم..چون اگه زیاد باشه ادم نمیرسه به همه سر بزنه و به نظرم درست نیست


آره خوب درست میگی عزیزم
مامان اهورا(شهرزاد)
15 مهر 92 9:17
نيلو جونم من همين الان توي نظر سنجيت شركت كردم عزيزم


لطف کردی شهرزاد جونم
مامی بهنام وملینا
16 مهر 92 0:54
خدا گلای نازت رو واسطون نگه داره دوست داشتی به وب منم سر بزن


ممنون عزیزم ...چشــــم
مامان سونیا
16 مهر 92 8:58
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
❤دو نیمه قلبم❤
29 مهر 92 17:51
وقتی به این پستت رسیدم اول رفتم ببینم ما تو لینکهاتون هستیم یا نه؟؟؟آخه دارم پستهاتو از بالا به پایین میخونم.من یه عادتی دارم که شاید به یه وبی دیرسربزنم ولی اگه سربزنم تموم پستهایی رو که نخوندم رو میخونم و تا جایی که بتونم کامنت هم میذارم.تا دوستانم رو بیشتر بخونم و ببینم.ولی نمیتونم به پستهایی که مثلا"پارسال نوشتین سر بزنم.هر چند خیلی دوست دارم با وبی که لینک می کنم خوب آشنا بشم واز اولش بخونم ولی این کار برام سخته.
من هم کار شما رو انجام دادم.خیلی ها که من میرفتم وبشون و اونا نمی اومدن رو حذف کردم.دلیلی نداره من وقت بزارم برای کسی که حتی نمیاد یه تبریک تولد بگه.بعضی هم که خیلی مدته وبلاگشون رو آپ نکردن رو نگه داشتم چون خودشون نتونستن به وب خودشون برسن.کار درستی می کنی عزیزم



درسته مینا جان منم اگه یه مدت یه وبی نرم مثل شما وقتی رفتم تا جایی که میشه براشون نظر میزارم...دلم نمیومد ولی ....