فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نقاش کوچولوی من

1392/7/8 13:59
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

نادیا جون من توی تابستون علاوه بر کلاس شنا ,کلاس نقاشی هم رفت که توی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تشکیل میشد و از اونجا که مثل خودم نقاشی رو دوست داره کاملا با علاقه انجامش میداد...قلب

جلسه آخر هم بچه ها با کمک خاله وِستا , نقاشیاشون و عکسایی که تو کلاس از بچه ها گرفته شده بود رو روی مقوا چسبونده بودن و با خودشون آوردن خونه...هورا

اول مهر هم که نادیا جون با شور و شوق زیاااااد , از ساعت 6 صبح بیدار شد و منتظر مهد رفتنش بود...امسال نادیا جون توی گروه (هوخت) 5ساله هاست.تشویق

عکس ها رو تو ادامه مطلب قرار میدم دوستای گلم...

نادیا جون و نقاشی قشنگش در خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان...

 

 

 

 

totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif totalgifs.com pixels gif gif colorfulstar.gif 

 

و اینم یه نقاشی که من عاااااااااااااشقشم و نادیا جونم فقط با یه کوچولو راهنمایی از من, خودش اونو کشیده ....

sponge bob & patrik starمتحركة لسبونج

 

 

sponge-bob-yesemoticons-020sponge-bob-yesemoticons-025sponge-bob-yesemoticons-021sponge-bob-yesemoticons-023sponge-bob-yesemoticons-019sponge-bob-yesemoticons-020sponge-bob-yesemoticons-025sponge-bob-yesemoticons-021

  

 لوسی خانوم , هاپوی کوشک .که علاوه بر فارسی ,زبان ما رو هم متوجه میشه...

 

 

friend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.com

 

و..... اینم از عکس روز اول مهر 1392

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان اهورا
6 مهر 92 9:46
آفرين كوشولوي قشنگ كه اينقدر قشنگ عكس باب اسفنجي و پاتريكو كشيدي.چه سگ گنده اي نيلوفرخانم بود اين سگه ؟؟؟؟؟؟فرشته هات مثل هميشه نازنو دوست داشتني ببوسشون عزيزم


مررررسی خاله جوووون آخه من عااااشق باب اسفنجیم:d
بله عزیزم ایشون لوسی خانموم هستن ))
ممنوووون عزیزم
مامان اهورا
7 مهر 92 10:30
عزیز دلم...آفرین به این نقاش کوچولو!!!!!!!!!!!!!
خیلی عالی کشیدی که!!!!!!!!!
مامان جون میشه بدونم زبان شما چیه؟؟!!!


مرررسی خاله جون... ما به زبون دری زرتشتی صحبت میکنیم عزیزم
مامان تارا
9 مهر 92 20:28
آفرین نقاش کوچولو خیلی خوب میکشی

ببین چه ژستی هم گرفته نادیا جونم

خیللللللللللللللللللللللللللی عالی باب و پاتریکو کشیدی گلم

جیگررررررررررررررررر این دخملهای خوشگلو بووووووووووووووووس


.ممنووووون عزیزم
مامان فاطمه
10 مهر 92 14:21
جیگر تو خوشگل خانم چه ژستی گرفتی عزیزم. نقاشیت هم خیلی قشنگه ، مامانی خوب براش نگهشدار تا بزرگ که شد بهش نشون بدی. نادیا جون من عاشق پاتریکم از باب اسفنجی زیاد خوشم نمی آد ای واااااااااااااااااای من از سگ خیلی خیلی می ترسم نگاه چطوری کنارش نشسته . اگه من بودم سکته کرده بودم.
لیلا جواهری
10 مهر 92 17:01
وای چه دخمل هنرمندی
چه هاپویه نازی


مامان لنا
1 آبان 92 8:59
آفرین نقاش کوچولو


مرررررسی خاله جون