فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

نادیا میره مهد کودک...

1390/9/22 17:52
511 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 26 شهریور...

امروز بابایی رفت و اسم نادیا رو تو مهد نوشت...که اول مهر نادیا بره مهد...قبلا یه روز رفت و دوست نداشت بدون من اونجا بمونه...من با رفتنش موافق نیستم ولی باباییش میگه باید بره...

1و2 مهر تعطیل بود...روز3 مهر نادیا با من وبابا رفت مهد اولش بازی کرد وخوب بود ولی وقتی بردنشون توکلاسها خیلی گریه کرد وجیغ کشید..من خیلی ناراحت بودم ...و پایین نشسته بودم...من تا دو روز با نادیا رفتم مهد ولی از روز های بعد باباییش میبردش...و صدای گریه هاشو از پشت در میشنید..من هر روز بعد رفتنش گریه کردم...

 

روز 3 مهر 90

اولین روز مهد

 

روز اول منم اومدم و ازت عکس گرفتم

نادیا در مهد

از هفته دوم عادت کردی و خوب و بی سر وصدا رفتی مهد ومنم آروم شدم...

حالا که میری مهد شعرای بیشتر و بازیهای بیشتری یاد گرفتی ...اسم مربیها و دوستات رو میگی...

خیلی خوشحالم که مهد رو دوست داری عشق من...

ببخشید اگه یه کمی بهت سخت گذشت ولی به خاطر خودت بود عزیزم...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)