فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

عکسهای تولد 1 سالگی نلیا جان...

1392/8/4 16:08
2,641 بازدید
اشتراک گذاری

نلیا جونم  سالش شد...

تولد ١ سالگی نلیا رو مثل تولد ١ سالگی نادیا در سالن شاه وِرهرام ایزد(نیایشگاه زرتشتیان تهران)برگزار کردیم...

تاریخ تولد دخملی ١٩ آبان بود ولی ما ١٨ گرفتیم که پنجشنبه باشه و البته روز تولد خودش هم براش یه جشن کوچولو گرفتیم...

نلیا کوچولومون حدود ٩٠ نفر مهمون داشت که به جشن تولدش اومدن و کلی کادو براش آوردن...

دختر نازم تو تولدش کلی دس دسی کرد و با من و بابایی رقصید... نادیا هم که دیگه با دوستاش کلی شیطونی و ورجه وورجه کرد...

 

اگه دوست داشته باشین بریم عکسهای تولد رو یه نگاهی بندازیم...

بفرمایید به ادامه مطلب...

تزیین داخل سالن که روز چهارشنبه عصر من و بابا و جمشید (دوست بابا) با هم رفتیم و انجام دادیم...

اینجا رو هم در حیاط برای خوردن شام چیدیم...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

عکسهای داخل زیارتگاه که قبل از مراسم برای زیارت رفتیم...

animations of dividing lines- birthday cakes

کیک تولد رو خرگوش سفارش دادیم چون نلیا در سال خرگوش به دنیا اومد...

ني ني شكلك

شام...

دی جی شب هم آقای فریدونی بود که قبلا توی گودبای پارتی باهاش آشنا شده بودیم...

 

 

و حالا عکسهای 19 آبان....

کادوها رو شب تولدش باز کردیم...

          

نلیا جووووون و کیک تولدش...

ني ني شكلك

فووووت...تولدت مبارکککککک

ني ني شكلك

 

 اینم از عکسهای تولد گل دختر نازم که بهترین آرزوها رو براش دارم...

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کوروش
23 آبان 91 0:26
واااااااااااااااای چه تولدی نلیا جونم چه کیک خوشگلی عزیزم انشالله عروسیت عزیزم


مرسی خاله جووووووونم....
مامان ثنا و ثمین
23 آبان 91 9:47
تولدت مبارک عسیسم
دستتون درد نکنه مامانی و بابائی مهربون


ممنون خاله جووووون مهربون6
مامان پریسا
23 آبان 91 14:43
مبارک باشه عزیزم.
خیلی جالب بود


ممنون عزيزم
مامی ندا
24 آبان 91 18:51
سلام
ای جانم تولدشششششششششش مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک باشه ایشالااااااااااااااااااا 100 سال زنده باشه مرسی مامانییییییییییییییییییی برا یاین جشن زیبااااااااااااااااااااا
خسته نباشییی مامان خوش سلیقه


مرسی ندا جونم
شایسته
25 آبان 91 21:55
سلام مامان عزیز
من خیلی خیلی به کمکتون نیاز دارم...
من برای پایان نامه ام یه پرسشنامه درباره خواب بچه ها دارم که مامانایی که کوچولوی 4تا6 ساله دارن باید تکمیلش کنن. فکر کردم توی محیط مجازی حتما کسایی هستن که بهم کمک کنن
قول میدم که کمتر از 5 دقیقه زمان می گیره و خیلی هم ساده است.
از محبتتون ممنونم و دعاتون می کنم.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEdlZVJTRXh5bjloajJSMm9aSTBNUmc6MQ


انجام شد عزیزم


سمیه
27 آبان 91 15:47
پلک جهان می پرید
دلش گواهی می داد
اتفاقی می افتد
اتفاقی می افتد
وفرشته ای از آسمان فرود می آید
تولد یکسالگی فرشته آسمانیتان مبارک
آفرین به این مامان باسلیقه و با همت


ممنون عزيزم
متین مامی ایلیا
28 آبان 91 18:21
تولدت مبارک عزیزم دخمل خوشملم ایشالا 1000 ساله بشی و همیشه شاد باشی
ممنونم نیلوفر جون که به وبم سر میزدی خیلی دوستتون دارم


مرسی خاله جون متین
منم دوستون دارم متین جون
مامانی آدرین
5 آذر 91 20:07
نلیا جان تولدت مبارک شاهورام ایزد پشت وپناهت باشه نازنین


سپاس مامان آدرين جون....
مامان نيكان و روهان
12 آذر 91 11:07
تولد 1 سالگي نليا جون مبارك باشه به به چه كارهاي قشنگي ماماني و بابايي براي تولد خوشگل دخمل انجام دادند دستتون درد نكنه عكسهاي خيلي قشنگ بودند به قشنگي اين اين دو تا فرشته ي ناز و ملوسسسسسسسسسسسس


خیلی خیلی ممنون عزیزم...