فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

جزیره کیش ۲

1393/11/4 14:55

قسمت دوم....

خب اومدم تا ادامه سفرمون رو یادداشت کنم...روز دومی که توی جزیره بودیم و و روز چهارم سفرمونمحبت...

۹ دی ...صبح زود از خواب بیدار شدیم بعد از صبحانه راه افتادیم...اول به ساحل مرجان رفتیم که خیلی زیبا بود...بعد هوس کردیم از فرصت استفاده کنیم و دوباره بریم موتور سواری...رفتیم به همون اسکله تفریحی که روز قبل هم رفته بودیم و ۲تا موتور کرایه کردیم ولی اینبار مدت طولانی تر...راه افتادیم و از خط سبز به راهمون ادامه دادیم از ساحل ها گذشتیم و به جاده ساحلی رسیدیم و البته بین راه هم ایستادیم عکس گرفتیم و مناظر رو تماشا کردیم..همینطور رفتیم یه قسمتی از ساحل که پر بود از صدف و مرجانهای قشنگ که چندتاشون رو برداشتیم... زیباحدود دو ساعت توی راه بودیم و سوار بر موتور..:-)  تا اینکه شارژ موتورامون داشت تموم میشد ، که تصمیم گرفتیم برگردیم ...خلاصه با سرعت لاکپشت برگشتیم ، و البته بلیط پارک دلفین هم داشتیم و باید به اونجا میرسیدیم...:-D  موتور رو تحویل دادیم و  برای نهار رفتیم ، توتی فروتی که همونجا تو ساحل بودزبان...

بعد که دیدیم کمی وقت داریم ، رفتیم خونه و لباسامون رو عوض کردیم و تو این مدت هم بابا نریمان توی ماشین استراحت کرد....بعد سوار شدیم  و  به راه افتادیم وقتی رسیدیم .مردم دیگه که اکثرا با تور اومده بودن ،ما هم  مثل همه منتظر شروع سانس و باز شدن درها شدیم و تو این مدت از محوطه بیرونی چند تا عکس گرفتیم...

وقتی وارد شدیم اولین و عاقلانه ترین کارمون این بود که از این ماشینای کوچولو برای نلیا خانوم کرایه کردیم  تا بتونیم آرامش داشته باشیم:-) راضی...جالب بود که اونجا توی هر قسمتی عکاس بود و به زوووور میخواستن از مردم عکس بگیرن که آخر سر هم همون عکسها رو بیست تومن میفروختن.دلخور..

خلاصه از باغ پرندگان عبور کردیم که البته بابایی گفت باغ پرندگان اصفهان قشنگتر بوده...ولی واسه من فلامینگو ها خیلی زیبا بودن..زیبا

..بعدش از راهروی خزنگان دیدن کردیم که در قسمتی یه مار و یه ایگوانا رو دست کسانی دوست داشتن میدادن و ازشون عکس میگرفن...نادیا مار رو دوست داشت و اونو دستش گرفت ولی نزاشتم ازش عکس بگیرم و بار دون نلیا نشست و ایگوانا رو دستش گرفت و نادیا هم کنارش ایستاد و ازشون عکس گرفتن و گفتیم تا برامون چاپش کنن...بغل

. بعد از اون رفتیم به کلاسیک شو که همون سیرک هست که نلیا یه مقدار ناآرومی کرد و بهانه گرفت و خلاصه اونم گذشت...برنامه بعدی دلفین شو بود که برای بار اول جالب و قشگ بود...و نادیا و نلیا خیلی دوست داشتن...در آخر هم به آکواریوم آب شور رفتیم که اونجا کوسه ها سفره ماهی ها و لاکپشت ها قشنگ بودن...

بعد هم عکس چاپ شده رو گرفتیم و رفتیم ، برای شام هم رفتیم ایوان مروارید، شاممون تیکه های مختلف گوشت بود که خودمون  کبابشون میکردیم...جالب بود ولی نمی ارزید..

بعد از اون هم رفتیم خونه و خوابیدیم...

...

ساحل مرجان...

مناظر در طی مسیر موتور سواری

اینجا هم ساحل مرجان که در طی موتور سواری دوباره ازش گذشتیم...

این هم خیابونهای زیبایی که با موتور ازش میگذشیم...

باز هم مناظر در طول مسیر

بعد از خوردن نهار در توتی فروتی و رفتن به خانه و تعویض لباس....پارک دلفین

اینم از عکس ما در مجوطه پارک...و نلیا که کلا تصمیم نداشت یه عکس خوب بگیره

اینها خیلی زیبا بودن

و طاووسها که افتخار عکس گرفتن میدادن

اینجا هم که ما رو دلقک فرمودن...

اینم دخملیای من با ایگوانای دست آموز.......کاش اون مار خوشکله هم میبود

و شام در کباب ملل...

مامان زهرا
6 بهمن 93 15:30
سلام نیلوفرجان .همیشه به گردش .چه موقع خوبی هم رفتین تواین فصل هم هوا خوبه وهم نسبتا خلوته وازهمه مهمتر جنسا ارزونهالبته ارزون که نه ولی نسبت به تابستون قیمتا خوبه ..من عاشق کیشم خیلی دوست دارم فرصتی برام پیش بیاد برم اونجا زندگی کنم . دخترای گلمو ببوس . خوشحال شدم دوباره دیدمت .
ممنون عزیزم، بله هوا که عالی بود و خلوت هم بود. عالی بود..جای شما هم سبز بود
مامان اهورا(شهرزاد)
7 بهمن 93 9:32
ووووووووي نيلووووو اون جونوره رو چطوري دست زدين آدم ي جوري ميشه خوووووب حسابي خوش گذشته ها ... ايشالا هميشه خوش و سلامت باشين دوست جونم
پاسخ
واای شهرزاااد نمیدونی چقدر گوگولی بود، تازه پوست مار رو نگو که چی بووود، من که عاشقشون شدم فدای تو عزیزم
مهدیه
14 بهمن 93 11:51
هزار ماشاالله چه دخترای شجاعی داری به این جک و جونورا دست میزنن! من خورد رشته ی تحصیلیم دامپروری بوده ولی به هیچ وجه جرات دست زدن به این چیزا رو ندارم!! همیشه به گردش!
ممنون عزیزم،،،آره تازه خوششون اومده بود
عشق مشکی یواش
16 بهمن 93 13:34
سلام خوبید امیدوارم زندگیتون همیشه به شادی باشه به آرزوی بهترین ها برای بهترینم خانواده ی دنیا دوست دار همیشگی شما زری