فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

:-)

1393/3/7 10:51
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ....یه مدت حسابی تنبل شدم و آپ نکردم خجالتولی دیگه تصمیم گرم بیام پست بزارم.چشمک...تو این مدت ک نبودم همه چیز خوب بود.... دلم واستون تنگ میشد واسه همینم میومدم و بهتون سر میزدم ....خیلی ممنون از دوستایی که بهمون سر میزدن و حالمونو پرسیدن...تو این مدت بابایی دو هفته رفت واسه تور و نادیا هم از طرف مهد به پارک و تاتر رفت...

 

اتفاقای جدید اینکه: نادیا جون دندون دومشم افتاد و دندون جدیدشم در اومد...

و دیگه اینکه نلیا جون از ماه اردیبهشت شروع به مهدکودک رفتن کرده...

جمعه ی گذشته گهنبار کوه دماوند بود...ما هم با عمه و نگین و مامانی و ممس با ماشین خودمون رفتیم دماوند....بعد از تموم شدن مراسم راه افتادیم به سمت شمال....رفتیم نمک آبرود و مثل همیشه نادیا جون سوار تله کابین شد و بعدشم  یکم لب دریا رفتیم و بعدشم برگشتیم تهران...سفر کوتاهی بود ولی خوش گذشت....

 

عکسهای اونروز تو ادامه مطلب...

اول صبح به دماوند رفتیم که اونجا هوا سرد بود

...

 

و بعد از اون رفتیم شمال....

 

پسندها (8)

نظرات (12)

مامانی شهرزاد
7 خرداد 93 12:12
به به دوست تنبل من .... بالاخره اومد خوب انشاله كه خوش گذشته باشه . از قرار معلوم هم خوش گذشته . خداروشكر . دوتا فرشته خوشگلمو ببوس . رمزم ميذارم خصوصيت عزززززززززيزم
...مامان نیلوفر...
پاسخ
بالاخره تشریف فرما شدم مررررررسی گلم :-*
مامانی شهرزاد
7 خرداد 93 14:49
چقدر قشنگ شده دماوند توي اين فصل
سارا مامان اهورا
8 خرداد 93 12:42
ایشالا همیشه به سفر
...مامان نیلوفر...
پاسخ
ممنون
مامان سعیده
11 خرداد 93 0:16
سلاااااااااااااااااااااااااام ، چقدر ناز نازی شدند این دو تا دخمل دوست داشتنی و چه عکسای قشنگی ، همیشه شاد باشید و به گردش و سفر
...مامان نیلوفر...
پاسخ
ممنونم عزیزم
samira
13 خرداد 93 4:44
سلام نیلو جون .خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود. منم آپ کردم. وقت کردی سر بزن
مامان شهرزاد
20 خرداد 93 10:26
سلام دوست تنبل من. چرا وايبر هستم .
حاجی خلیقفه
23 خرداد 93 3:45
سلام وقت بخیر ..شیرنی های خوشمزه بزد فراموش نشدن هستند .. فروشگاه انلاین حاجی خلیفه علی رهبر شروع بکار کرد .. سفارشات روزانه از یزد با بالاترین کیفیت ارسال می شود .. لطفا به دوستان اطلاع دهید .. با تشکر از شما
نازنین
23 خرداد 93 15:16
ایشالا همیشه به گردش....
مامان زهرا
25 خرداد 93 0:29
سلام نیلوفرم خوبی ؟کجایی خانم .شما که ازمن بدتری ،من فک کردم فقط من دیر به دیر میام . خوشگل خانما خوبن . ایشالله هرجا هستین سالم وسلامت وشاد باشی گلم .
جیران بخشنده
31 خرداد 93 18:52
فداتون بشم من خوشگلا همیشه به گردش و تفریح
مامانی شهرزاد
1 تیر 93 10:45
نيلو تو غيبتت طولاني شده ها .....
...مامان نیلوفر...
پاسخ
تنبل شدم در حد تیم ملی
مامان رها
4 تیر 93 12:44
سلام دوست خوبم اتفاقى با وبتون آشنا شدم وبتون خيلى زيباست و زيباتر از اون ، كوچولوى عزيزتون هست ! راستش من خيلى از وبلاگ شما خوشم اومده خوش حال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم . لطفا پيش ما بيايد و خبر بديد خداحافظ !