فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

جشن اردیبهشتگان

1393/2/2 15:49
1,312 بازدید
اشتراک گذاری

روز سوم هر ماه زرتشتی اردیبهشت نام دارد...وقتی زمان به این روز در ماه اردیبهشت میرسد یعنی وقتی نام روز و ماه یکی میشود....جشن اردیبهشت گان نام میگیرد.....در این جشن زرتشتیان به ستایش اهورامزدا و این امشاسپند مشغول میشوند....به معابد رفته و ستایش و نیایش میکنند و گاهی هم نذری میدهند...اردیبهشت یا اشه وهیشتا به معنی بهترین راستی و پاکی میباشد....

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 جشن اردیبهشتگان سال 93... بچه های مهد رو به معبد بردند....ما هم خودمون با نادیا و نلیا رفتیم معبد چون سال مادربزرگ بابایی بود و از صبح زودتر رفتیم اونجا...وقتی بچه های مهد اومدن نادیا و نلیا هم با اونها بودند و رفتن پای پیر دعا خوندن...بعدش هم آش و سیرگ نذری خوردن و بعدش برگشتن مهد و نادیا و نلیا هم با ما برگشتن خونه...

اینم نادیا جون و نلیا جون در حیاط معبد...

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان اهورا(شهرزاد)
3 اردیبهشت 93 9:09
زيارتتون قبول عزيزم. من عااااااااااااااااااااشق ماه ارديبهشتم. آخه متولد اين ماهم.نيلو ميگما اين سيرك كه ميگين خوشمزه اس خيلي دلم ميخواد ببينم چه مزه ايه. شكمو نيستما
...مامان نیلوفر...
پاسخ
مرسی گلم....اووو پس تولدت مبارکه عزیزم خمیریه که روی دست پهنش میکنن که این کارش سخته , بعد تو روغن زیاد سرخ میشه و روش شکر و پسته خرد شده میریزن...آره راستش خیلی خوشمزس مخصوصا داغش.... آش و سیرگ خیلی تو مراسمهامون استفاده میشه.... جای شما هم سبز بود
مامان آراد و آرین
17 اردیبهشت 93 16:53
سلام مامانی سلام نادیا و نلیا جون این ماه واقعا قشنگه منم خیلی دوستش دارم. شاد و خرم باشید
نهال
1 خرداد 93 16:54
سلام گلم خوبی؟ نادیا و نلیا خوبن؟
...مامان نیلوفر...
پاسخ
خوبیم همه عززم.....ببخشید من یکم تنبلیم میشه پست بزارم
سارا مامان اهورا
1 خرداد 93 20:05
سه چیز را با احتیاط بردار: قدم،قلم،قسم سه چیز را پاک نگهدار:جسم،لباس،خیال از سه چیز کار بگیر:عقل،همت،صبر از سه چیز خود را نگهدار:افسوس،نیرنگ،نفرین سه چیز را آلوده مکن:قلب،زبان،چشم و اما سه چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش مکنخدا*،*مرگ* و *خانواده*
نهال مامان نامی
2 خرداد 93 20:14
سلام من نهال هستم مامان نامی خوبید شما؟ نادیا و نلیا خوبن؟
...مامان نیلوفر...
پاسخ
از آشناییتون خوشحالم
مامان امیرصدرا
4 خرداد 93 15:04
سلام عزیزم خدا دخمرهای نازتون را حفظشون کنه خوشحال میشم به من هم سربزنید
مامان آراد و آرین
4 خرداد 93 19:05
سلام مامانی خبری ازتون نیست. شاد و خوش باشید همیشه
...مامان نیلوفر...
پاسخ
سلام عزیزم...راستش تنبل شدم...مرسی گلم شما هم شاد باشید
مامانی شهرزاد
7 خرداد 93 8:50
نيلوووووووووووووووووو كجايي بابا دلم واست تنگ شده زيادددددددددددد
...مامان نیلوفر...
پاسخ
عزیزم تنبل شدم چیکار کنم دیگه...منم دلم واست تنگ شده