فرشته زمستونی ما نادیافرشته زمستونی ما نادیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

❤نادیا و نلیا تمام هستی ما❤

پارک...

1393/2/13 9:56
1,848 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین جمعه فروردین 93 رفتیم یه پارک نزدیک میدون آزادی که هم پارک بود هم شهربازی داشت و هم دریاچه قایق سواری...(دوستی اطلاع دادن اسمش پارک المهدی هست)

شکلک های جالب محمد

خیلی خوش گذشت...و چون نزدیک فرودگاه بود گاهی هواپیما هم از فاصه کم رد میشدشکلک های جالب محمد

 

 

بقیه عکسها تو ادامه....

دریاچه قایق سواری...نلیا خانوم که خیلی این روزا تخس شده خیلی شیک میخواست از قایق پیاده بشه...و ما هم گفتیم میافتی تو آب میخوای بری؟ و اونم میگفت آره و پاشو بلند میکرد که از قایق بزاره بیرونخنثی

Fishing Can

 

                 

 

 the end

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان اهورا(شهرزاد)
30 فروردین 93 11:28
چه پارك باحاليه من نديدمش تا بحال. ميخواسته خودشو بندازه تو آآآآآب از دست اين فينگيلي. هميشه شاد باشيد عزيزم
...مامان نیلوفر...
پاسخ
اره جای خوبی بود همه چیز داشت...ماهم تازه کشفش کردیم مرسی گللللم
مامان لنا
31 فروردین 93 9:01
شاد باشید عزیزم.روزت مبارک.
مامان رادمهرجوجو
31 فروردین 93 11:00
عزیزم خوش باشید در کنار هم . من این پارک و موقعی که داشتند دریاچه شو می ساختند دیده بودم پس تکمیل شده حتماً یک سری می زنم
...مامان نیلوفر...
پاسخ
اره کامل شده جای بدی هم نیست ...همه چی توش داره....
خاله مینا
31 فروردین 93 20:13
همیشه به شادی عزیزم چی شیطون شده وایییی من این پارکه رفتم البته توبچگیام شاید دوازده سال پیش من پیش دبستانی و کلاس اول دبستانم توتهران گذروندم عزیزم خونمونم تهرانسر بود واسه همین اچون نزدیک بود این پارکه زیاد میرفتیم
...مامان نیلوفر...
پاسخ
مرسی عزیزم
سعیده، مامان هومان
1 اردیبهشت 93 0:49
به به خیلی عکسای شاد و با حالی بود ، همیشه به گشت و گذار و کیف و حال
...مامان نیلوفر...
پاسخ
ممنون گلم
سارا مامان اهورا
1 اردیبهشت 93 10:14
عزیزم ایشالا همیشه به تفریح
مامان فاطمه
2 اردیبهشت 93 9:17
سلام امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه. شهر ما که گرماش شروع شده و نمی تونیم بچه ها رو ببریم پارک .
...مامان نیلوفر...
پاسخ
مرسی گلم...تهرانم گرم شده ولی خب هنوز جا داره
مامان زهرا
6 اردیبهشت 93 1:48
سلام نیلوفرجان . همیشه به گردش خانمی خوش باشید . چه دخترای گلی . نادیا شبیه خودته نلیا شبیه باباشه نه ؟؟ خداحفظشون کنه براتون .
...مامان نیلوفر...
پاسخ
سلام گلم مرسی...فکر میکنم منظورت برعکس بود نادیا دختر بزرگم شبیه باباشه, نلیا شبیه من
مامان آنیسا
30 اردیبهشت 93 21:42
چه عکس خوشگلی
هنرمند
30 خرداد 93 18:32
سلام استاد ارجمند مطالب بسیار متنوع و زیبایی داری ....می پسندم با افتخار در خدمتم